Japonijos automobilių gamintojas „Nissan“, elektromobilių rinkoje yra puikiai žinomas dėl „Leaf“ modelio, kuris Europoje debiutavo dar 2011 metais. Tačiau ryškiausios bedrovės dienos jau kuris laikas praeityje. Tiesa, pastaruoju metu rodomi ir šiokie tokie atsigavo ženklai.
„Nissan“ neseniai pristatė išsamų planą pavadinimu „Arc“, kuriame detaliai išdėstoma, kokių žingsnių bus imtasi, norint elektrifikuoti automobilių asortimentą. Japonų gamintojo planuose asortimento plėtra, gamybinių ir inžinerinių sprendimų pokyčiai, siekiant sukurti kiekvienam prieinamus elektromobilius.
Tačiau tai dar ne viskas. „Nissan“ atstovai paskelbė, jog ketina nutraukti visas investicijas į naujų vidaus degimo variklių kūrimą. Tai reikšmingas pokytis automobilių gamintojo strategijoje, nes jis prisijungia prie vis gausėjančių gamintojų, kurie visiškai įsitraukia į elektrifikaciją.
Nors „Nissan“ ateitis neabejotinai yra elektrinė, bendrovė pripažįsta, kad perėjimas nebus momentinis. Kompanijos AMIEO regiono vyresnysis viceprezidentas Francois Bailly interviu Australijos leidiniui „Drive“ atskleidė, kad esami vidaus degimo varikliai ir toliau varys automobilius, nors ir hibridiniu pavidalu, naudojant „e-Power“ sistemą.
Toks požiūris leidžia „Nissan“ panaudoti savo turimas technologijas ir palaipsniui atsisakyti tradicinių vidaus degimo variklių. Tiesa, bendrovės ateities vizija kiek skiriasi nuo kitų Japonijos gamintojų, tokių kaip „Toyota“, „Subaru“ ar „Mazda“, kurie nusprendė bendradarbiauti kuriant naujus anglies dioksido neišskiriančius vidaus degimo variklius, veikiančius naudojant alternatyvius degalus, pavyzdžiui, biokurą, vandenilį ir sintetinį kurą.
Nors šie degalai yra perspektyvūs, „Nissan“ vadovai yra įsitikinę, kad jos turimos technologijos yra pakankamos, kad užpildytų spragą, kol elektromobiliai pasieks kainų lygybę su vidaus degimo varikliais varomomis transporto priemonėmis.
Pradėdama šią elektrifikuojančią kelionę, „Nissan“ planuoja pristatyti keletą naujų modelių, kurių visuose bus naudojami hibridinės konfigūracijos vidaus degimo varikliai. Nors kai kurie gali reikšti susirūpinimą dėl lėtėjančio elektromobilių įsisavinimo tempo, bendrovė ir toliau tvirtai laikosi savo įsipareigojimo siekti elektrifikuotos ateities, pritaikydama savo jėgos agregatų strategiją prie unikalių kiekvienos rinkos reikalavimų.