Dar kovo mėnesio pabaigoje oficialiai prasidėjusi pirmojo „Xiaomi“ elektromobilio prekyba nesiklosto gerai. Aiškėja, jog gamintojas sulaukė ženkliai daugiau užsakymų nei tikėtasi ir susiduria su problema patenkinti tokį rinkos poreikį. Dėl didžiulių išankstinių užsakymų „SU7“ laukimo laikas išaugo net iki septynių mėnesių.
Dabar aiškėja dar naujesnė informacija, kuri atskleidžia, jog per pirmąjį prekybos mėnesį „Xiaomi“ pirkėjams pristatė 7 058 elektromobilius. Tokie rezultatai leidžia tikėtis, kad bendrovė sugebės pasiekti savo tikslų. Pradinis automobilių gamintojo gamybos tikslas – 10 tūkst. vienetų per mėnesį iki birželio mėnesio – jau pasiektas.
Įgavusi gamybos pagreitį, „Xiaomi“ nestabdo ir toliau ieško būdų kaip galėtų padidinti gamybos pajėgumus. Kinijos bendrovė dabar paskelbė, jog baziniai „Xiaomi SU7“ modeliai bus parduodami su skirtingomis baterijomis. Pranešama, jog juose bus naudojami CATL ir BYD sukurti akumuliatoriai.
Ši netikėta partnerystė yra labai svarbus „Xiaomi“ žingsnis, siekiant įveikti gamybos iššūkius ir patenkinti didėjančią savo elektrinio visureigio paklausą. Diversifikuodama akumuliatorių tiekėjus, „Xiaomi“ siekia užtikrinti stabilią tiekimo grandinę ir pagreitinti pristatymą.
Sprendimas standartinėje „SU7“ modelio versijoje naudoti CATL ir BYD akumuliatorius pabrėžia „Xiaomi“ įsipareigojimą teikti klientams aukščiausio lygio technologijas ir našumą. Abu baterijų variantai pasižymi įspūdingu 700 km CLTC nuvažiuojamu atstumu, užtikrinančiu pakankamą nuvažiuojamą atstumą vienu įkrovimu. Tiek CATL, tiek ir BYD produktai palaiko greitąjį įkrovimą, todėl vos per 15 minučių galima papildyti 350 km ridą.
„Xiaomi“ patikino klientus, kad akumuliatoriaus tiekėjo pasirinkimas neturės įtakos transporto priemonės veikimui ar nuvažiuojamam atstumui. Bendrovės atstovai pabrėžia, kad tiek CATL, tiek „FinDreams“, kas yra BYD baterijų gamybos padalinys, yra pramonės lyderiai, todėl garantuoja aukštos kokybės ir patikimus akumuliatorių elementus.
Priminsime, jog bazinis variantas turės galinius varomuosius ratus bei naudos „Xiaomi“ sukurtą V6 variklį, kurio galia siekia 220 kW, o sukimo momentas – 400 Nm. Nuo 0 iki 100 km/h jis galės įsibėgėti per 5,28 sekundės. „Xiaomi SU7“ naudos 73,6 kWh talpos akumuliatorius, kurie leis įveikti maždaug 668 kilometrų.