Elektrinių automobilių populiarumas pastaruoju metu kelia vis daugiau klausimų, o kai kurie gamintojai net pristabdė visišką perėjimą prie tokių transporto priemonių gamybos. Tačiau tokių veiksmų imasi tikrai ne visi.
Japonijos automobilių gamintoja „Honda“ deda visas pastangas, jog būtų pereita tik prie elektrinių modelių gamybos. Bendrovė paskelbė, jog iki 2030 metų investuosianti 61 mlrd. eurų, kad sukurtų naujų elektrinių modelių ir sustiprintų savo pozicijas sparčiai augančioje elektromobilių rinkoje.
„Honda“ siekia susigrąžinti savo rinkos dalį iš tokių elektromobilių lyderių kaip „Tesla“ ir BYD. Padvigubinusi investicijas į elektromobilius, bendrovė tikisi pasiekti savo produktų ekonominį efektyvumą, daugiausia dėmesio skirdama mažesniems modeliams ir motociklams, ir visapusišką tiekimo grandinės strategiją, kuri padėtų plėsti elektrinio transporto asortimentą.
Į bendrovės elektromobilių veiksmų planą įtraukti septyni nauji elektriniai modeliai visame pasaulyje, pradedant kompaktiškais automobiliais ir baigiant didesnėmis transporto priemonėmis. Bendrovė taip pat siekia, kad iki 2027 metų Kinijos rinkoje būtų pristatyta dešimt naujų elektromobilių, o iki 2035 metų šiame regione būtų parduodami tik elektriniai modeliai.
Naujoji „Honda 0“ serija, ypač sedano koncepcija, turėtų atlikti pagrindinį vaidmenį bendrovės elektromobilių strategijoje. Tikimasi, kad sausio mėnesį įvyksiančioje „CES 2025“ parodoje bus pristatytas „Saloon“ modelis, o 2026 metais JAV rinkoje turėtų būti pademonstruotas į koncepciją labai panašus modelis.
Siekdama įgyvendinti ambicingus elektromobilių tikslus, „Honda“ kuria tvirtą tiekimo grandinę, įskaitant partnerystę ličio jonų akumuliatorių srityje ir nuosavą gamybą su „GS Yuasa“. Bendrovė taip pat nori apsirūpinti akumuliatorių medžiagomis Kanadoje ir taip sumažinti priklausomybę nuo išorės tiekėjų. Strateginėmis „Honda“ iniciatyvomis siekiama sumažinti akumuliatorių sąnaudas ir užtikrinti nuolatinį tiekimą augančiam elektromobilių parkui.
Iki 2030 metų „Honda“ siekia, kad elektra ir kuro elementais varomos elektrinės transporto priemonės (FCEV) sudarytų 40 proc. jos pasaulinių automobilių pardavimų, o iki 2040 metų - 100 proc. 61 mlrd. eurų investicija į elektrines transporto priemones yra svarbus posūkis bendrovės istorijoje. Dėmesį sutelkusi į inovacijas, tvarumą ir išsamią elektromobilių strategiją, „Honda“ turi visas galimybes susigrąžinti prarastas automobilių pramonės lyderės pozicijas.