Elektrinės transporto priemonės galėtų būti transporto ateitimi, tačiau pirmiausia, reikėtų ženkliai pagerinti baterijų ilgaamžiškumą, norint teigti, kad tokie modeliai būtų patvaresni nei vidaus degimo varikliais aprūpinti automobiliai.
Bendrovė „IM Motors“ neseniai pranešė apie savo naujausią elektromobilį – „L6“ sedaną, kuris pirmą kart buvo pristatytas vasarį Ženevoje. Tai antrasis sedanas iš keturių gaminamų modelių. Kainos prasidės nuo maždaug 29,6 tūkst. eurų, o brangiausias variantas bus parduodamas už maždaug 42,5 tūkst. eurų. Iš viso bus pristatytos trys versijos.
Itin greitai įkaunamas, kietosios būsenos bateriją „quasi-900V“ turintis pasirinkimas, tikėtina, bus pats brangiausias. Modelis, manoma, palaikys 400 kW įkrovimo galią, ir vos per 12 minučių įkrovimą, suteiks 400 km nuvažiuojamą atstumą, pagal CLTC standartą.
Bendrovės „IM Motors“ gaminamas sedanas „L6“ bus pirmasis pasaulyje, turintis tokio tipo technologiją. Kietosios būsenos baterija talpins 130 kWh ir įprasto vairavimo nuotolis pagal CLTC standartą bus didesnis nei 1000 kilometrų, žinoma, turint omeny, kad iki šiol, nuotolio pagal CLTC standartą skaičiai visada buvo toli nuo realybės.
Jei pasirinksite pradinio arba vidurinio lygio komplektaciją, ją sudarys dvi 90 kWh ir 100 kWh baterijos pakuotės. Modeliai bus reklamuojami, kaip galintys nuvažiuoti nuo 700 km., iki 770 km., atstumą, taip pat pagal CLTC standartą.
Modelio „L6“ ilgis 4931 mm, plotis 1960 mm, aukštis 1474 mm, o ratų bazė 2950 mm. Automobilis turi panašius matmenis, kaip „Tesla Model 3“ ir „Zeekr 007“ tik šiek tiek didesnis.
„L6“ modelis turės galinių ratų pavarą su vienu varikliu ir visų varomų ratų su dvigubu varikliu. Pirmasis variantas suteiks 216 Kw galingumą, o antrasis šoktels iki 579 kW.
Kaip matote, automobilio viduje yra „Qualcomm Snapdragon 8295P“ lustas ir „Nvidia Orin X“ lustas, vairas nėra apvalus, ir taip pat yra daugybė didelių ekranų. Bendrovė „IM Motors“ tvirtina, kad naujasis automobilis turi „išmanią skaitmeninę važiuoklę“, kuri suteikia automobiliui galimybę judėti šonu (angl. „crab walk“).
Tikėtina, kad „L6“ esantis po IM prekės ženklu, niekada nebus siūlomas už Kinijos ribų, tačiau sklinda kalbos, kad šie automobiliai gali būti parduodami tarptautiniu mastu, po prekės ženklu MG valdomu vieno didžiausio Kinijos auto pramonės gigantų SAIC, kuris taip pat turi kontrolinio paketo dalį bendrovėje „IM Motors“.