Siekdami didelio įveikiamumo, visureigių kūrėjai kartais randa labai neįprastų inžinerinių sprendimų. Tai pasakytina ir apie Latvijos pradedančiosios įmonės SIA „Oruga“ triratį visureigį „Oruga Unitrack“.
„Oruga Unitrack“ arkliukas – stačios kalvos, smėlis, purvas, žodžiu, visiška bekelė.
Kad tai įveiktų, kūrėjai panaudojo patentuotą schemą su trimis ratais, apautais masyviomis balioninėmis padangomis, kuriuos jungia plati guminė vėžė, o du priekiniai ratai vienas kito atžvilgiu yra pasukti kampu.
„Oruga“ nuotr.
Ši schema atrodo gana kontroversiška, nes pagal ją numatomas gana didelis, maždaug 6 metrų apsisukimo spindulys. Norėdamas jį sumažinti, vairuotojas turės pasilenkti. Trumpai tariant, „Oruga Unitrack“ vargu ar bus labai manevringa net su atbuline pavara. Be to, kyla daug klausimų dėl vairavimo efektyvumo naudojant masyvų viršutinį priekinį ratą.
Ekspertai visiškai pagrįstai trūkumu įvardija tai, kad ant kėbulo nėra turėklų, kurie būtini norint ištraukti įstrigusią mašiną bekelės sąlygomis.
„Oruga Unitrack“ turi galingą elektrinį variklį.
Pirmoji 100 motociklų partija bus pradėta gaminti kitų metų viduryje. Planuojama gaminti kelis modelius – nuo universalių iki motorinių traktorių ir specialių motociklų medžioklės entuziastams.