2019 metais įspūdingai pristatytas „Tesla Cybertruck“ akimirksniu tapo tikru interneto hitu. Apie šį kampuotų formų keistuolį pasipylė komiški memai ir juokeliai, o kone visi entuziastai iš karto pateikė išankstinius užsakymus.
„Tesla“ flagmanas – elektrinis pikapas yra daug diskusijų kelianti transporto priemonė. Keliuose neturintis analogų, šis blizgantis trapecijos formos pikapas prikaustė visų žvilgsnius – tiek teigiamus, tiek neigiamus.
Būdamas naujas produktas, beveik neabejojama, kad „Cybertruck“ susidurs su augančiais sunkumais, nes automobilio gamintojai ruošiasi masinei jo gamybai. Tačiau daugybė nesėkmių, kurios lėmė neveikiančią ir šešiaženklę sumą kainuojančią transporto priemonę, prikaustė daugelio žiūrovų dėmesį, o tai tik pablogina „Tesla“ įvaizdį.
Ypatingai tada, kai smunka jos pardavimai ir sklinda gandai apie įmonės pigaus automobilio, kainuosiančio 25 tūkst. eurų, atšaukimą. Per pastaruosius kelis mėnesius, transporto priemonės savininkai tiesiog užplūdo „Facebook“, „Reddit“ ir net paties „Tesla“ vadovo Elono Musko „X“ platformos, automobilių turėtojų forumus, kad pasiskųstų apie jų naujojo blizgančio sunkvežimio problemas.
Problemos apima elektros laidų problemas, integruotos srovės konversijos sistemos (PCS) problemas, pavaros blokų gedimus, koroziją, vairavimo ir stabdymo sistemų problemas ir kitų nenurodytų komponentų perduodamas sistemines klaidas.
Kai kurie iš savininkų praneša, kad jų problemos yra sąlyginai greitai išsprendžiamos, tačiau kiti piktinasi, kad jų sunkvežimiams tikėtina teks praleisti daugiau nei mėnesį laiko, laukiant atsarginių detalių iš „Tesla Austin Gigafactory“ arba specialistų, atliekančių konkrečiai „Cybertruck“ sunkvežimių diagnostiką. Anksčiau šiais metais, „Tesla“ nustatė potencialias problemas su elektros laidais, kurios sukelia vidutinės įtampos galios praradimą. Nuo to laiko, jie išplatino aptarnavimo biuletenį dėl pataisymo.
Tai vos keletas savininkų skundų, kurie užsisakė transporto priemonę ir susidūrė su problemomis, dėl kurių teks apsilankyti aptarnavimo centre:
- 1 mylia: Žemos įtampos pynės gedimas.
- 1 mylia: PCS gedimas.
- 1 mylia: Nenustatytas komponentų gedimas.
- 21 mylia: Nenustatytas komponento gedimas.
- 72 mylios: Armatūros gedimas.
- 75 mylios: PCS gedimas.
- 88 mylios: Aukštos įtampos akumuliatoriaus gedimas.
- 260 mylių: Iš pradžių diagnozuotas PCS gedimas, išspręstas pakeitus diržą.
- 300 mylių: Aukštos įtampos akumuliatoriaus gedimas.
- 350 mylių: Nepatvirtintas stabdžių gedimas.
- 500 mylių: Super kolektoriaus gedimas.
- Neužfiksuota mylių: Nežinoma elektros problema, susijusi su senesniu „Tesla“ įkrovikliu.
- Nenurodytos mylios: Galinio variklio gedimas.
- Nenurodytas kilometrų skaičius: PCS gedimas.
- Nenurodytas kilometrų skaičius: Oro kondicionieriaus įžeminimas pažeistas korozijos.
- Nenurodytas kilometrų skaičius: "Katastrofiškas" vairo ir stabdžių gedimas.
- Nenurodytas kilometrų skaičius: Per vieną dieną sugedo priekinės pavaros blokas.
- Nenurodytas kilometrų skaičius: Žemos įtampos pynės gedimas.
- Nenurodytas kilometrų skaičius: Nenustatytas komponentų gedimas.
- Nenurodytas kilometrų skaičius: Nenurodytas komponentų gedimas.
- Nenurodytas kilometrų skaičius: Nenurodytas sudedamosios dalies gedimas.
- Nenurodytas kilometrų skaičius: Nenurodytas sudedamosios dalies gedimas.
- Nenurodytas kilometrų skaičius: Nenustatytas sudedamosios dalies gedimas (du kartus).
Priminsime, jog Daugiau nei prieš ketverius metus „Tesla“ teigė, kad jos trijų variklių „Cybertruck“ nuvažiuos 500 mylių. Lapkričio pabaigoje vykusiame oficialiame pristatymo renginyje šie skaičiai buvo patikslinti: brangiausio modelio, dar vadinamo „Cyberbeast“, nuvažiuojama 320 mylių, o bazinio varianto – 250 mylių.
Kyle‘as Conneris iš „Out of Spec Motoring“ gyvai transliavo neoficialų 76 390 JAV dolerių kainuojančio visais ratais varomo „Foundation“ serijos „Cybertruck“ bandymą, norėdamas patikrinti, ar jis tikrai gali nuvažiuoti 320 mylių vienu įkrovimu.