Japonijos automobilių milžinės „Toyota“ atstovai neseniai priminė apie savo daug apkalbėtą kietojo būvio akumuliatorių proveržį, leisiantį 2027 metais į savo masinės rinkos elektrines transporto priemones įdėti saugesnius elementus.
„Toyota“ ieško įvairiausių sprendimų, kurie leistų pasiūlyti dar geresnius automobilius. Vidiniai bendrovės šaltiniai atskleidė, kad automobilių gamybos milžinė į savo transporto priemones integruoja kartu su „Huawei“ ir „Momenta“ sukurtą sistemą. Ji padės iš naujo siekti didesnio saugumo ir didesnio automatizavimo.
Bendradarbiavimas su „Huawei“ suteiks aparatinės įrangos pagrindą, o „Momenta“ sukurs programinę įrangą. Pranešama, jog „Toyota“ išlaikys naudotojo patirties kontrolę, atlikdama galutinius pakeitimus ir kontroliuodama integraciją.
Partneryste siekiama tobulinti vairuotojo pagalbines technologijas ir „Toyota“ modelių liniją perkelti į aukštesnį autonomijos lygį. Tikimasi, kad oficialus pranešimas bus paskelbtas artėjančioje Pekino automobilių parodoje - svarbiame pramonės renginyje, kuris sugrįžta po ketverių metų.
Anksčiau „Toyota“ bendradarbiavo su „Huawei“ dėl išmaniųjų vairuotojo kabinų ir susietųjų transporto priemonių sistemų. Japonijos gamintojas taip pat parėmė „Momenta“ C serijos finansavimą, o tai paaiškina, kodėl bendrovė nori naudoti jos technologiją.
„Toyota“ vadovams labai svarbu didinti savo įtaką Kinijos rinkoje. Šiuo metu regione ji siūlo bZ3 ir bZ4X elektromobilius, tačiau nė vienas iš jų nesulaukia didelio pirkėjų susidomėjimo.
Pažangių išmaniųjų vairavimo sistemų diegimas gali iš naujo suformuoti „Toyota“, kaip technologiškai išprususio automobilių gamintojo, įvaizdį, o tai labai svarbu siekiant padidinti konkurencingumą sparčiai besivystančioje elektrinių transporto priemonių rinkoje.