Japonijos automobilių gamintojas „Nissan“, elektromobilių rinkoje yra puikiai žinomas dėl „Leaf“ modelio, kuris Europoje debiutavo dar 2011 metais. Tačiau ryškiausios bedrovės dienos jau kuris laikas praeityje. Tiesa, pastaruoju metu rodomi ir šiokie tokie atsigavo ženklai.
„Nissan“ neseniai pristatė išsamų planą pavadinimu „Arc“, kuriame detaliai išdėstoma, kokių žingsnių bus imtasi, norint elektrifikuoti automobilių asortimentą. Japonų gamintojo planuose asortimento plėtra, gamybinių ir inžinerinių sprendimų pokyčiai, siekiant sukurti kiekvienam prieinamus elektromobilius.
Pasiruoškite naujų „Nissan“ modelių šuoliui – net 30 vos per trejus metus! Vidutiniškai po vieną naują modelį, kas 1,2 mėnesio, tai retai matomas tempas. Net 16 modelių iš planuojamų 30 bus pilnai elektriniai arba hibridiniai. „Nissan“ žada pasiūlyti krosoverius, visureigius ir net pikapą.
JAV rinką žada papildyti septyni nauji modeliai, įskaitant ir pirmąjį „e-Power“ hibridą. Nors daugeliu atveju, toks modelis suvartos daugiau kuro, tačiau tai bus unikalus modelis, užtikrinantis elektrinės pavaros sklandumą bei greitą degalų papildymą ICE tipo automobiliui.
Į Kiniją atkeliaus aštuoni nauji modeliai, Europai numatyti penki, o likusias rinkas, tokias kaip Indiją, Afriką, Vidurio Rytus ir Okeaniją, pasieks išplėstas „Nissan“ asortimentas. Plano tikslas, užtikrinti, kad kiekvienas pasaulio kampelis turėtų galimybę prisiliesti prie elektrifikuotų „Nissan“ modelių.
Siekdami sumažinti naujos kartos elektromobilių gamybos sąnaudas 30 proc., lyginant su dabartiniais modeliais, „Nissan“ taip pat pergalvoja ir savo gamybą. „Nissan“ tikisi iki dešimtmečio pabaigos sulyginti ICE tipo automobilių ir elektromobilių kainas.