Kompanija paskelbė apie antrosios kartos „Ray Ban Meta“ išmaniuosius akinius tuo pat metu, kaip ir apie ausines „Quest 3“. Tai akinių, kameros ir atviro tipo ausinių derinys, papildytas „Meta AI“ dirbtiniu intelektu.
Ekspertų teigimu, akinių dizainas beveik tobulas, tačiau ties kameros ir garso kokybe dar reikia padirbėti.
Markas Zuckerbergas teigia, kad akinių pardavimai vyksta „daug geriau, nei jis tikėjosi“.
Be kameros ir garso kokybės, ekspertai nusivylė, kad įdomiausios funkcijos buvo prieinamos tik beta bandymų dalyviams. Nepaisant to, akiniuose integruotas dirbtinis intelektas jiems atrodo „gana tvarkingas“.
Po negausių atsiliepimų sėkmingi išmaniųjų akinių pardavimai, atrodo, nustebino kompaniją „Meta“. Analitikai mano, kad dėl to gali pasikeisti bendrovės, kuri iš pradžių nedėjo didelių vilčių į išmaniuosius akinius, strategija.
Esamiems „Ray Ban Meta“ išmaniųjų akinių savininkams tai reiškia, kad kompanija tikriausiai ir toliau leis naujas funkcijas ir atnaujinimus, pavyzdžiui, neseniai išleistą 2.0 versijos programinę įrangą.
„Ray Ban Meta“ populiarumas turėtų apsaugoti juos nuo „Meta Quest Pro“ ausinių, kurios gauna tik retus programinės įrangos pataisymus ir tai tik todėl, kad yra bendros „Quest“ platformos dalis, likimo. Gali būti, kad išmanieji akiniai taps ne mažiau svarbūs „Meta“ nei „Quest“ ausinės.
Labai tikėtina, kad „Ray-Ban“ ir „Meta“ bendradarbiaus toliau, o nauji įtaisai turėtų būti pradėti gaminti kuo greičiau, kad būtų galima pasinaudoti dabartinės kartos išmaniųjų akinių sėkme.
Be to, kai kurios populiarios išmaniųjų akinių dirbtinio intelekto funkcijos gali atsirasti ir kitoje techninėje įrangoje, pavyzdžiui, „Quest 3“ arba dar nepaskelbtuose „Quest Pro 2“ ir „Quest 4“.
DI funkcijos tampa ypač aktualios šiai platformai, nes virtualiosios ir papildytosios realybės srityje ji susiduria su didele konkurencija, kurią sudaro vis labiau populiarėjantys „Apple Vision Pro“.