Pagal kompanijos „Apple“ politiką įsigytus įrenginius galima grąžinti į bendrovės parduotuves per pirmąsias dvi savaites, todėl neseniai išleistos „Vision Pro“ ausinės tapo iššūkiu.
Nemažai klientų negalėjo pakęsti nepatogumų, susijusių su naujojo gaminio naudojimu, ir nunešė naujai įsigytas ausines į „Apple“ parduotuves, kad būtų grąžinti pinigai.
Pasak „The Verge“, pagrindinė „Apple“ klientų nepasitenkinimo priežastis – nepatogumai naudojant papildytosios realybės ausines „Vision Pro“.
Jos svoris nėra optimaliai paskirstytas, todėl tempia priekinę galvos dalį.
Antra, dėl neaiškaus galvos judesio ir jį lydinčio vaizdo pasikeitimo vėlavimo daugelis naudotojų, kaip ir daugelis panašių įrenginių, patiria jūros ligos simptomus.
Galiausiai akių ašarojimas ir regos pervargimas tampa dar viena grupe dažniausiai minimų aktyvaus „Apple Vision Pro“ naudojimo erzinančių pasekmių.
Kai kurie naudotojai, naudodami ausines, patyrė nuolatinius galvos skausmus.
Be to, net ir dėl skirtingų formų uždangalų ir reguliuojamos galvos juostos „Apple Vision Pro“ negali vienodai gerai priglusti prie visų naudotojų galvos.
Kaip produktyvumo didinimo priemonė dirbant su programomis naujasis „Apple“ gaminys dar nepasiteisino, nes naudotojai skundžiasi greitu nuovargiu, kuris sukelia ir galvos skausmus.
Kai pirmosios pakilios emocijos nurimsta, naudotojai supranta, kad „Vision Pro“ dar toli gražu nėra idealiai pritaikyta produktyviam, ilgam naudojimui.
Bet kokiu atveju dar anksti spręsti, kokia dalis pirmosiomis dienomis nupirktų „Apple Vision Pro“ ausinių bus grąžinta į parduotuves nepasibaigus dviejų savaičių laikotarpiui.