Praėjusių metų pabaigoje įvyko „Xiaomi“ surengta spaudos konferencija, kurioje dėmesys buvo skirtas automobilių technologijoms. Nors iš pradžių kompanijos vadovai skelbė, jog neketina pristatyti ilgai laukto pirmojo elektromobilio, tačiau tokios kalbos buvo tik dūmu uždanga.
„Xiaomi“ oficialiai pristatė pirmąjį savo elektrinį automobilį, kuris bus žinomas kaip „Xiaomi SU7“. Naujoji transporto priemonė turės dvi skirtingas versijas, o galingiausia jų pasiūlys 101 kWh baterijas su CATL elementais bei 875 V įkrovimo įtampa.
Keturiais varomais ratais aprūpintas modelis pasiūlys 495 kW galią, kuri leis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti vos per 2,78 sekundės, o nuvažiuojamas atstumas siekia 800 kilometrų. Dabar aiškėja ir kada „Xiaomi“ ketina pradėti masinę pirmojo savo automobilio gamybą.
Remiantis naujausia informacija, kompanija naujojo „SU7“ modelio gamybą ketina pradėti antroje vasario pusėje, iškart po Kinijoje švenčiamų Naujųjų metų. Vietinė žiniasklaida praneša, jog „Xiaomi“ iki kovo mėnesio pabaigos ketina pagaminti tik maždaug 2 tūkst. elektromobilių.
Kinijos bendrovė neslepia ir didelių ambicijų per artimiausius 15 – 20 metų patekti tarp penkių didžiausių automobilių gamintojų. Kompanijos vadovas Lei Junas iškėlė ir dar ambicingesnį tikslą - 2024 metais tapti pagrindiniu žaidėju išmaniojo vairavimo srityje. Tačiau šis kelias yra kupinas iššūkių, nes pramonėje jau dominuoja įsitvirtinę milžinai.
Pats „Xiaomi“ vadovas pripažįsta, kad, norėdami pasiekti sėkmę, jie turi kasmet pristatyti daugiau nei 10 mln. automobilių. Ir nors gamintojas kelia itin aukštus tikslus ir siekia, jog bendrovės elektromobilis atsidurtų viso pasaulio gatvėse, tačiau viskas nėra taip paprasta. Aiškėja, kad „Xiaomi SU7“ bent jau kol kas bus prieinamas tik Kinijos rinkoje.
Bendraujant su kompanijos gerbėjais, „Xiaomi“ sulaukė klausimo apie pirmojo elektromobilio pasirodymą tarptautinėje rinkoje. Įmonės atstovai tuomet patikino, kad kol kas daugiausia dėmesio skiriama Kinijos rinkai. Taigi, nors jie svajoja apie pasaulinį dominavimą, panašu, kad trumpuoju laikotarpiu jie žaidžia saugiai ir pasaulinės prekybos neplanuoja.
Priminsime, jog pirmasis „Xiaomi“ elektrinis automobilis bus siūlomas dviejų skirtingų konfigūracijų – pigesnis modelis bus žinomas kaip „Xiaomi SU7“, o keturiais varomais ratais aprūpintas variantas – „Xiaomi SU7 Max“. Bazinis variantas turės galinius varomuosius ratus bei naudos „Xiaomi“ sukurtą V6 variklį, kurio galia siekia 220 kW, o sukimo momentas – 400 Nm. Nuo 0 iki 100 km/h jis galės įsibėgėti per 5,28 sekundės. „Xiaomi SU7“ naudos 73,6 kWh talpos akumuliatorius, kurie leis įveikti maždaug 668 kilometrų.