Vokietijoje vykusio tolimųjų reisų sunkvežimių palyginamojo testo „European Truck Challenge 2023“ metu buvo išrinktas taupiausiai degalus naudojantis sunkvežimis. Juo tapo 2021 m. pristatytas vilkikas „Scania 420 R“ su įdiegtu „Super“ jėgos agregatu.
Testo metu vidutinės „Scania Super“ dyzelino sąnaudos buvo 4,9 proc. mažesnės nei kitų, bandyme dalyvavusių gamintojų sunkvežimių.
„Tai dar vienas įrodymas, kad „Scania“ užima pirmą vietą pramonėje kaip ekonomiškiausias prekės ženklas. Tokie bandymai patvirtina tai, ką tūkstančiai klientų patiria kasdienėje veikloje – „Super“ sunkvežimiai sunaudoja mažiau kuro nei konkurentai ir taip gerokai sumažina CO2 emisijas“, – sako Julianas Modro, „Scania Trucks“ pramonės sprendimų skyriaus atstovas.
Į Vokietijoje vykusį testą buvo pakviesti visi pagrindiniai Europos sunkvežimių gamintojai. Šiais metais lyginamajame teste daugiausiai dėmesio skirta vilkikams, kurių galia neviršija 450 AG, o sukimo momentas yra 2200–2400 Nm intervale. Finaliniame etape susirungė trys visame pasaulyje žinomų gamintojų sunkvežimiai – „Scania“, „DAF“ bei „Mercedes“.
„Testas imituoja tai, su kuo kasdien susiduria sunkvežimių vairuotojai. Vienintelis skirtumas – siekiant, kad palyginimas būtų kuo tikslesnis, iš galutinių rezultatų pašalinami tokie trukdžiai kaip eismo spūstys. Laimėjusio vilkiko dyzelino taupymo lygis itin aukštas. Pavyzdžiui, jei „Scania 420 R“ per metus nuvažiuoja 150 000 km, lyginant su kitais sunkvežimiais, išlaidos kurui sumažėja 3000 eurų“, – aiškina J. Modro.
„Scania Super“ variklio pagrindu sukurta jėgos sistema geriausius ekonomijos ir ekologijos rezultatus taip pat pademonstravo ir kituose komercinių sunkiasvorių sunkvežimių palyginamuosiuose testuose – „Green Truck“ (liet. „Žaliasis sunkvežimis“) ir „1000 Punkte Test“ (liet. „1000 taškų testas“).