„Volkswagen“ siekia dar labiau paspartinti prekės ženklo elektrifikaciją. Iki 2027 metų didžiausias Europos automobilių gamintojas pristatys vienuolika vien elektra varomų modelių ir turės didžiausią elektromobilių gamą iš visų sektoriaus bendrovių. Joje bus įvairūs modeliai, pradedant mažiau nei 25 tūkst. eurų kainuojančiu hečbeku ir baigiant šeimai skirtu sedanu. Ateityje taip pat bus pristatytos ir sportiškos pasirinktų ID. šeimos modelių versijos. Miunchene vyksiančioje „IAA Mobility“ parodoje debiutuosiantis ID. GTI koncepcinis automobilis taps užuomina apie tai, kaip „Volkswagen“ ketina perkelti kultinį GTI ženklą į elektrinio mobilumo ateitį.
Tarptautinėje automobilių parodoje bus galima pirmą kartą įsitikinti, kaip pasikeitė prekių ženklo prioritetai įvairiose srityse. Greta visų elektromobilių – ID. GTI koncepto, ID.4, ID.5, o taip pat naujojo ID.7 – „Volkswagen“ ir toliau siūlys klientams modelius su vidaus degimo varikliais. Rinkoje greitai pasirodys naujos kartos „Passat“ ir „Tiguan“ modeliai. Atviroje Odeonsplatz aikštės erdvėje „Volkswagen“ bendrovė taip pat prisistatys kaip atviras prekių ženklas, kviečiantis visus lankytojus bendrauti ir diskutuoti.
„Pastaraisiais mėnesiais „Volkswagen“ dar aktyviau siekia naujų tikslų. Darome viską siekdami pateisinti klientų lūkesčius. Visas mūsų prioritetų atnaujinimo mastas pirmą kartą atsiskleis „IAA Mobility“ parodoje. „Volkswagen“ suteikia klientams, kai to jie labiausiai nori: tai gali būti elektromobilis, automobilis su vidaus degimo varikliu ar hibridas. Mūsų modeliai stebina visapusišku efektyvumu ir dinamiškumu, intuityviu valdymu ir aukšta kokybe. Tokiu būdu susitelkdami į klientų poreikius įvykdysime tai, ką žadėjome“, – sako už lengvuosius automobilius atsakingas „Volkswagen“ valdybos narys Thomas Schäfer.
Dar spartesnis perėjimas prie e-mobilumo
Iki 2027 metų „Volkswagen“ pristatys vienuolika naujų elektromobilių. ID.7 taps pirmuoju vien elektra varomu prekės ženklo sedanu. Šis modelis išsiskirs salono erdve, o viena įkrova nuvažiuos iki 700 kilometrų atstumą.
„IAA Mobility“ parodoje pristatydama ID. GTI koncepcinį modelį „Volkswagen“ taip pat pirmą kartą pademonstruos, kaip į elektrifikuotą ateitį bus perkeltas GTI ženklas. Ant modulinės elektromobilių platformos (MEB) suprojektuotas sportiškas serijinės gamybos modelis keliuose turėtų pasirodyti 2027 metais.
„Ne vieną dešimtmetį trys raidės GTI reiškė tą patį – idealiai suderintą vairavimo malonumą ir kasdienį funkcionalumą, – kalba Th. Schäfer, – Rengdami DI. GTI konceptą perkeliame šio ženklo istoriją į elektromobilių amžių. Automobiliai vis tiek bus sportiški, lengvai atpažįstami, technologiškai pažangūs ir įperkami. Tai bus tarsi nauja interpretacija atsižvelgiant į vykstančias permainas: atsiras elektros pavara, didesnės jungiamumo galimybė ir saviraiškos laisvė. Be to, taps įmanoma mėgautis vairavimu išlaikant tvarumą. Tiek prekių ženklui, tiek ir jo gerbėjams svarbu, kad GTI simbolis išliktų. Galime tai pasiekti pasiūlydami kasdieniam naudojimui tinkantį sportišką „Volkswagen“ elektromobilį: varomą vien elektra, tačiau teikiantį pačių geriausių emocijų.“
Dėmesys svarbiausiems modeliams
Ne vėliau kaip 2033 metais Europoje „Volkswagen“ gamins vien tik elektromobilius. Iki to laiko svarbūs išliks automobiliai su efektyviais vidaus degimo varikliais. Ateityje prekių ženklas didžiausią dėmesį skirs populiariausiems modeliams – „Golf“, „T-Roc“, „Passat“ ir „Tiguan“. „IAA Mobility“ parodos lankytojai galės iš arti apžiūrėti naujos kartos „Passat“ ir „Tiguan“ modelius. Šie automobiliai bus gaminami ant itin pasiteisinusios modulinės platformos su skersai montuojamais varikliais. Abiem atvejais pirkėjai galės rinktis įkraunamas hibridines jėgaines. Jų baterijas bus galima įkrauti greitosiose nuolatinės srovės stotelėse iki 50 kW galia, o elektros režimu nuvažiuojamas atstumas sieks maždaug 100 km.
„Tobulindami naujuosius „Tiguan“ ir „Passat“ modelius maksimaliai išnaudojome MQB platformos teikiamus privalumus. Paskutinė vidaus degimo varikliais varomų modelių karta bus pati geriausia“, – Th. Schäfer.
Pakeistas identitetas ir naujas funkcionalumas
Pastaraisiais mėnesiais bendrovė stengiasi dar labiau paspartinti perėjimą prie naujos kartos transporto sprendimų. Siekdamas tapti dar patrauklesniu prekių ženklu „Volkswagen“ peržiūrėjo modelių išleidimo planus ir labiau susitelkė į klientų poreikius. Viena iš svarbiausių naujosios strategijos priemonių – pasiūlyti visiems prieinamus mobilumo sprendimus. 2026 metais rinkoje pasirodys mažiau nei 25 tūkst. eurų kainuosiantis „ID. 2all“ elektromobilis. Šis modelis praplės miesto automobilių gamą.
Be to, keičiasi ir „Volkswagen“ dizaino filosofija, kuri nuo šiol remsis pastovumo, patrauklumo ir jaudinančių įspūdžių principais. Projektuojant automobilių interjerą bus susitelkiama į kokybę ir prekių ženklui būdingą intuityvų valdymą. Drauge su naujos kartos multimedijos sistemomis ir programine įranga „Volkswagen“ visuose modeliuose diegs patobulintas naujas funkcijas, įskaitant IDA balso atpažinimą, didesnius ekranus ir pagal kliento poreikius aktyvuojamas sistemas.
Atviras prekių ženklas
Miuncheno centre esančioje Odeonsplatz aikštėje „Volkswagen“ įkurs erdvę, idealiai tinkančią įdomiems pokalbiams. Vyks viešos diskusijos, kurių pagrindinis šūkis bus „#OneFuture“ (liet. viena ateitis). Jų metu daugiausiai bus aptariamos socialinės temos. Antradienį pardavimų, rinkodaros ir popardaviminio aptarnavimo valdybos narė Imelda Labbé pasveikins parolimpinę čempionę Verena Bentele. Tuo pačiu jos aptars žmonių su negalia įtrauktį. „Volkswagen“ ruošiantis IAA parodai visų socialinių grupių įtraukimas buvo vienas iš svarbiausių tikslų. Tiek pagrindinis stendas, tiek ir ekspozicija atviroje erdvėje yra pritaikytos žmonėms su vežimėliais. Aikštėje taip pat dirbs gestų kalbos vertėjas, o akliesiems ekspozicijose bus rengiami specialūs turai.
„Ekspozicija atviroje erdvėje yra geras pavyzdys, kaip „Volkswagen“ rūpinasi visų socialinių grupių įtrauktimi. Kaip nurodo mūsų pavadinimas, esame prekės ženklas, skirtas visiems žmonėms. Turime pašalinti visas įmanomas kliūtis ir įtraukti į atviras diskusijas kuo daugiau žmonių. Tik taip galime sužinoti, kokių automobilių konstrukcijos ir funkcionalumo patobulinimų iš tiesų tikisi žmonės“, – įsitikinusi I. Labbé.