„Dongfeng“ naujai pristatytas atnaujintas „Voyah Free“ yra pasirengęs didingai pasirodyti šią vasarą. Šis vidutinio/stambaus dydžio visureigis pasižymi funkcijomis, dėl kurių jūsų kaimyno naujas blizgus automobilis gali pasirodyti kaip praėjusių metų atgarsis.
Naujasis „Voyah Free“ yra 4,905 metrų ilgio, o jo aukštis – 1,660 metro. Tarsi išsirinkti naują automobilį nėra pakankamai sunku, dabar atsiranda dar viena galvosūkis: rinktis prašmatniai glazūruotą auksinį ar išskirtinį tamsiai žalią eksterjerą. Tačiau mėgstantiems klasiką, paletėje išlieka nesenstančios juodos ir baltos spalvos.
Su 20 colių „Michelin P4“ padangomis, uždėtomis ant elegantiškų penkių stipinų ratlankių, šis visureigis ne tiesiog juda, o elegantiškai risnoja. Su patamsintomis priekinėmis grotelėmis, kurias puošia gerai matomas „Voyah“ logotipas ir viso pločio šviesos juosta, automobilis neabejotinai yra „Voyah“ atstovas. „Dongfeng“ netgi teigia, kad gale yra aviacijos įkvėptos estetikos, tačiau paliksime jums spręsti, ar jaučiate ore sklindančias vibracijas.
Jei jums įdomu sužinoti apie našumą, „Voyah Free“ nėra tiesiog dar vienas gražus veidelis. Po gaubtu yra 1,5 l atstumo prailgintojas, užtikrinantis, kad 37,55 kWh akumuliatoriaus blokas būtų įkrautas. Du elektros varikliai varo visus keturis ratus, kurių bendra galia yra 360 kW ir 720 Nm. Dėl šios protingos sąrankos ankstesnė versija jau turėjo galimybę pervažiuoti visą šalį, tačiau atnaujinta „Voyah“ padidina atstumą iki 1 201 km. Tai yra 241 km šuolis, palyginti su jo vyresniuoju broliu. Gal kas nori leistis į kelionę?
Viduje automobilis iš sportinio pereina į stilingą. Įsivaizduokite, kad esate apgaubtas ryškių oranžinių atspalvių su 1 066 mm ilgio trigubu ekranu, varomu „Qualcomm Snapdragon 8155“. Važiuojant nebereikia blaškytis dėl telefono įkroviklio – centrinėje konsolėje yra du 50 W belaidžio greito įkrovimo kilimėliai. Taip pat neapleidžiami ir galinės sėdynės vairuotojai (ir keleiviai), turintys savo jutiklinį ekraną su daugybe valdiklių – nuo muzikos atkūrimo iki stoglangio reguliavimo.
Žinoma, dabar 2023 m., o automobilis nebūna visavertis be technologijų naujovių. „Dongfeng“ bendradarbiauja su „Baidu“, kad integruotų autonominio vairavimo sistemą „Apollo Highway Driving Pro“. Nors „Baidu“ atlieka bandymus keliuose daugiau nei 60 milijonų kilometrų ir siūlo daugybę autonominių funkcijų, mes nepersistengsime su jauduliu, kol pamatysime, kaip tai veikia. Tačiau kalbant apie tokias funkcijas kaip viso greičio prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema ir autonominė aptarnavimo zonos navigacija, sunku bent šiek tiek nesusidomėti.
Tiems, kurie praleido atmintinę: „Baidu“ sistema pagrįsta 4 lygio pažangiomis vairavimo pagalbos technologijomis. Nežinantiems - 4 lygis yra vos per žingsnį nuo visiškai autonominio vairavimo. Tai ne mokslinė fantastika, tai naujas vairavimo amžius. Sunku vertinti teiginius tik kaip nominalią vertę, todėl visada patartina turėti sveiką skepticizmo dozę.