„Audi RS6“ sedanas sugrįš jau 2025 metais, tačiau šį kartą jis bus visiškai elektrinis. Pastaruosius 13 metų RS6 buvo parduodamas tik „Avant“ forma. Paskutinis RS6 sedanas buvo pagamintas dar 2010 metais ir turėjo tą patį V10, kuris buvo ir „Lamborghini Gallardo“ bei „Audi R8“.
Didžiosios Britanijos leidinio „AutoCar“ teigimu, elektrinis „Audi RS6“ sedanas bus parduodamas 2025 m. – praėjus metams po „A6 e-tron“ pristatymo. RS6 EV jau buvo pastebėtas bandymų metu ir turėtų turėti žymiai daugiau galios nei šiuo metu parduodama versija su vidaus degimo varikliu.
Kaip ir „A6 e-tron“, elektrinis RS6 bus pagrįstas nauja VW grupės „Premium Platform Electric“ (PPE) važiuokle. Pirmoji transporto priemonė, naudosianti šią platformą, bus „Porsche Macan EV“, kuri debiutuos šių metų pabaigoje.
Koncepcinė „A6 e-tron“ versija buvo pristatyta 2021 m. ir žadėjo 435 mylių WLTP diapazoną, žymiai daugiau nei bet kuris dabartinis „Audi“ elektrinis pasiūlymas. „Audi“ taip pat teigė, kad „A6 e-tron“ turės 270 kilovatų greitą įkrovimą, o tai leis pasiekti 186 mylių atstumą vos per 10 minučių.
Dviejų variklių „A6 e-tron“ turės maždaug 470 arklio galių, o 60 mylių per valandą greitį pasiekti prireiks vos 4 sekundžių. Taip pat bus galima įsigyti pradinio lygio galinių ratų pavaros modelį, kuris, kaip teigia „Audi“, pasižymės geriausiu efektyvumu. Tuo tarpu tikimasi, kad RS6 variantas turės daugiau nei 700 AG, o 0–60 mylių per valandą greitis bus pasiekiamas per mažiau nei 3 sekundes, su sąlyga, kad jis norės konkuruoti su panašiais modeliais.