Degalų ir elektros kainos bei infliacija gali augti, tačiau „Stellantis NV“ teigia, kad turi tam sprendimą. Pasiruoškite naujam varžovui elektromobilių rinkoje: „Fiat Panda“ įkvėptam elektromobiliui, kurio kaina mažesnė nei 25 tūkst. eurų, žadančiam neišdeginti skylės jūsų piniginėje tampant ekologiškesniais.
Kaip daugelis iš mūsų žino, pasaulinis perėjimas prie elektromobilių tikrai vyksta. Tačiau, kylant kainoms ir mažėjant perkamajai galiai, atsiranda didelė įperkamesnių elektromobilių paklausa, kaip teigė „Fiat“ prekės ženklo vadovas Olivier Francois. Ir „Stellantis“, patronuojanti „Fiat“ įmonė, atrodo pasiruošusi patenkinti šį poreikį.
Jau kitų metų liepos mėnesį bus pristatytas naujasis „Fiat Panda EV“, kuris susigrums su konkurentais, tokiais kaip „Renault“ „Dacia Spring“ ir kai kuriais dėmesio vertais Kinijos automobilių gamintojais, iš naujo apibrėžiant elektromobilių įperkamumo situaciją. Tačiau tai ne pirmasis „Stellantis“ rodeo nebrangių elektromobilių arenoje.
Kitų metų pradžioje automobilių gamintojas planuoja pristatyti prancūziško prekės ženklo „Citroen“ miesto elektromobilį, kurio kaina taip pat mažesnė nei 25 tūkst. eurų. Šis miesto automobilis, pavadintas „e-C3“, bus gaminamas Slovakijoje, o tai žada konkurencingas kainas, lyginant su „Dacia Spring“ ir Prancūzijoje pasirodysiančiu visiškai elektriniu „Renault 5“.
Kinijos automobilių gamintojams atėjus į Europos rinką, lenktynės dėl įperkamų elektromobilių stiprėja. Neatsiliekanti „Fiat“ taip pat planuoja vėl pristatyti savo populiariausią produktą – elektrinį 500 – JAV rinkoje – reikšmingiausiame „Stellantis“ pelno fonde.
Kalbant apie „Panda EV“, viešai neatskleista informacija prognozuoja „sinergiją“ su platforma, naudojama būsimam „Citroen e-C3“. „Fiat“ generalinis direktorius buvo pareiškęs, kad prekės ženklas siekia tapti „Tesla žmonėms“, o nebrangus „Panda EV“ vaidina pagrindinį vaidmenį siekiant šio tikslo. Šis elektromobilių naujokas, kurį tikimasi pristatyti kitais metais, gali pakeisti situaciją, ko mes visi laukėme, žadėdamas pageidaujamą kainos ir funkcionalumo pusiausvyrą.
Tačiau „Panda EV“ nesiremia tik įperkamumu. Tikimasi, kad naujasis modelis pralenks „Dacia Spring“ pagal nuvažiuojamą atstumą. Sklando žinia, kad „Panda“ savo baze dalinsis su būsimu „Citroen ë-C3“, turinčiu akumuliatorių, galintį nuvažiuoti 300 km WLTP, t.y. gerokai daugiau nei „Spring“ 230 km.
Tiems, kurie dar nėra pasiruošę žengti į elektromobilių pasaulį, naujasis „Fiat Panda“ greičiausiai bus prieinamas ir su vidaus degimo varikliais. Kol kantriai laukiame „Panda EV“ pristatymo 2024 metų liepos mėnesį, rudenį pasirodysiantis „Citroën ë-C3“ turėtų leisti mums žvilgtelėti į tai, kas laukia ateityje. Kol kas laikykite žvilgsnį nukreipę į kelią, o savo galimybes atviras.