Elektromobilių rinkoje situacija tampa vis labiau įtempta. Vis daugiau gamintojų jungiasi į konkurencinę kovą, taip pat atsiranda ir naujų gamintojų. Savo vardą šiame segmente išryškinti nusiteikę ir JAV bendrovės „Lucid“ vadovai.
JAV kompanija dar visai neseniai pristatė „Lucid Air“ elektromobilį, o internete jau kuris laikas buvo kalbama ir apie įspūdingomis specifikacijomis aprūpintą variantą. Būtent tokio modelio specifikacijos buvo atskleistos dabar.
„Lucid Air Sapphire“ yra „Tesla Model S Plaid“ žudikas, nes dėl trijų variklių sąrankos jis pasižymi neįtikėtina 1 234 AG galia ir 1 939 Nm sukimo momentu. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 97 km/h užtrunka 1,89 sekundės, iki 161 km/h – 3,84 sekundės, o ketvirtis mylios įveikiamas per nerealias 8,95 sekundės, važiuojant 254 km/val.
Didžiausias greitis – 330 km/val. Atstumas taip pat nėra mažas, EPA įvertinimas siekia 687 km vienu įkrovimu. Visas šis našumas kainuoja, kaip ir galima tikėtis. „Lucid Air Sapphire“ kaina JAV rinkoje sieks maždaug 232 tūkst. eurų, neįskaitant „mokesčių, nuosavybės, registracijos ir kitų papildomų išlaidų“.
Verta paminėti, jog netolimoje ateityje šis „Lucid“ šedevras turėtų būti prieinamas ir už JAV ribų. Kompanijos atstovų teigimu, šio elektromobilio gamyba prasidės jau rugsėjo mėnesį, o netrukus po to prasidės ir oficiali prekyba. Kada tokį modelį būtų galima įsigyti Europoje – neatskleidžiama.
„Air Sapphire“ atkeliauja su išskirtiniais „Sapphire Blue“ eksterjero dažais kartu su „Lucid's Stealth Look“ apdaila ir aliuminio stogu, siekiant sumažinti svorį ir svorio centrą. Viduje rasite 34 colių „stiklinę kabiną” su programinės įrangos atnaujinimo galimybėmis belaidžiu būdu ir 21 garsiakalbio garso sistemą.
Galite pasirinkti vieną iš keturių važiavimo režimų, kurie turi įtakos pakabai, vairui, stabdžiams, sukimo momento vektoriui, didžiausiai galiai ir sukimo momentui bei šiluminių valdiklių veikimui. „Track“ režimas turi tris antrinius režimus, kurie visi yra gana aiškūs: „Dragstrip“, „Hot Lap“ ir „Endurance“. Galiausiai, „Lucid DreamDrive Pro” vairuotojo pagalbos sistema turi „30 ir daugiau funkcijų ir ateičiai paruoštą aparatinę įrangą, įskaitant pirmąjį automobilių LiDAR Šiaurės Amerikoje“.