Japonijos automobilių gamintojas „Nissan“, elektromobilių rinkoje yra puikiai žinomas dėl „Leaf“ modelio, kuris Europoje debiutavo dar 2011 metais. Tačiau ryškiausios bedrovės dienos jau kuris laikas praeityje. Tiesa, pastaruoju metu rodomi ir šiokie tokie atsigavo ženklai.
„Nissan“ pasiekė simbolinę ribą – bendrovės elektromobilių pardavimai perkopė vieno milijono ribą, tačiau tam japonams prireikė daugiau nei 13 metų. Žinoma, populiariausias modelis išlieka „Nissan Leaf“, kurio pardavimai sudaro liūto dalį pastarojo rezultato.
Nuo to laiko, kuomet „Nissan“ sudrebino automobilių rinką su „Leaf“ modeliu, bendrovė pristatė ilgai lauktą „Ariya“ krosoverį, o visai neseniai debiutavo ir „Sakura“ elektromobilis. Įdomu tai, jog kompanija jau yra gavusi daugiau nei 50 tūkst. šio modelio užsakymų ir dabar turi problemų juos įgyvendinant.
Skelbiama, jog Japonijoje, iki šios dienos, yra parduota 230 tūkst. bendrovės elektromobilių. Analogiški rezultatai užfiksuoti ir Kinijoje. Pati populiariausia „Nissan“ rinka – Europa. Šiame regione važinėja 320 tūkst. kompanijos elektrinių transporto priemonių. JAV rinkoje parduota 210 tūkst. automobilių.
Niekam ne paslaptis, jog būtent „Nissan“ tapo elektromobilių bumo pradininkais, nepaisant to, kad situacija šių dienų rinkoje yra gerokai pasikeitusi. Kadaise pirmavusi bendrovė, šiuo metu atsidūrė elektrinių transporto priemonių rinkos paraštėse, užleidusi savo pozicijas kitiems gamintojams. Tačiau Japonijos milžinė dar tikisi sugrįžti.
„Kiekviena šviesi idėja gimsta nuo kibirkšties. Lygiai taip pat nutiko ir su 2010 metais įsižiebusiu „Nissan Leaf“ modeliu, kuris sukėlė moderniųjų elektromobilių evoliuciją. Šiandien jis ir toliau siūlo naujausias technologijas ir pažangias nulinės taršos vairavimo galimybes vairuotojams visame pasaulyje, kas pavertė šviesią idėją – realybe masinėje rinkojė“, – kalbėjo „Nissan Amieo“ vyresnysis viceprezidentas Leonas Dorssersas.