„Tesla“ autopiloto sistema pastaruoju metu buvo labai tiriama po pranešimų apie neįprastą skaičių avarijų, susijusių su „Tesla“ automobiliais, ir galimybę, kad bendrovė suklaidino investuotojus ir vartotojus dėl autopiloto veiksmingumo.
Jungtinės Valstijos pradėjo naują specialų incidento tyrimą, kad sužinotų daugiau apie neseniai įvykusios mirtinos avarijos, kurioje dalyvavo „Tesla“ transporto priemonė, faktus.
Tragiškai gyvybę nusinešusi avarija sukėlė susirūpinimą dėl „Tesla“ elektromobilių saugumo ir autonominio vairavimo galimybių. Tyrimui vadovauja Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija (NHTSA).
NHTSA duomenimis, „Subaru Impreza“ vairuotojas žuvo per avariją, kai susidūrė su „Tesla Model 3“. Po kelių dienų trijų mėnesių „Tesla“ buvęs naujagimis mirė nuo sužalojimų, patirtų per avariją.
ADAS sistemos, tokios kaip „Tesla Autopilot“, gali padėti vairuotojams atlikti tokias užduotis kaip vairavimas ir stabdymas, tačiau jos nepadaro transporto priemonių autonomiškomis. NHTSA pranešė, kad tiria, ar per avariją buvo panaudotos pažangios vairuotojo pagalbos sistemos (ADAS).
Tai yra naujausias įvykis mirtinų „Tesla“ avarijų serijoje, kurios sukėlė klausimų dėl ADAS sistemų saugumo. 2022 m. gruodį NHTSA pradėjo du naujus specialius „Tesla“ transporto priemonių avarijų tyrimus, kuriuose, kaip įtariama, buvo naudojamos ADAS sistemos.
NHTSA nuo 2016 m. pradėjo daugiau nei tris dešimtis specialių „Tesla“ avarijų tyrimų, pranešta apie 20 mirčių avarijų metu. Agentūra taip pat atlieka išsamią „Tesla“ ADAS sistemų peržiūrą.
Kita vertus, „Tesla“ teigia, kad jos autopiloto sistema sukurta siekiant padidinti vairuotojo saugumą ir kad naudotojams pateikiamos tinkamos naudojimo gairės.
NHTSA tyrimo dėl neseniai Kalifornijoje įvykusios avarijos rezultatai nežinomi. Vis dėlto agentūra teigė, kad „imtųsi atitinkamų veiksmų“, jei nustatytų, kad ADAS sistemos buvo avarijos veiksnys.