JAV automobilių gamintoja „Tesla“ – nesibaigiančių problemų sūkuryje. Nors bendrovė sėkmingai parduota savo transporto priemones, tačiau vairuotojų patiriami rūpesčiai, atrodo, niekada nesibaigs.
Vokietijos naujienų agentūra „Handelsblatt“ paskelbė įdomią informaciją apie „Tesla“ visiško savarankiško vairavimo funkciją, kuri gavo tūkstančių klientų skundus iš JAV, Europos ir Azijos. Ataskaitos apima 2015–2022 metų laikotarpį.
„Handelsblatt“ teigia gavusi 100 GB vertės duomenų iš kelių viešai neatskleistų šaltinių.
Pranešimuose yra apie 2400 savaiminio įsibėgėjimo problemų ir 1500 stabdymo nesklandumų, kurie savo ruožtu apima 139 pranešimus apie netyčinį avarinį stabdymą ir 383 pranešimus apie vadinamuosius fantominius stabdymus. Pastarasis terminas reiškia staigų sustojimą dėl klaidingų įspėjimų apie susidūrimą.
Kai kurie įvykiai baigėsi tuo, kad vairuotojas perėmė transporto priemonės valdymą, tačiau kitiems nepasisekė ir jie atsitrenkė į priešpriešinį automobilį, sieną ar įvažiavo į griovį.
Ko gero, įdomiausia dalis yra „Tesla“ politika, kaip tvarkyti šiuos skundus dėl autonominio vairavimo. Jie reikalauja, kad „Tesla“ darbuotojai kiekvieną įrašą pažymėtų kaip įslaptintą ir informuotų vartotojus apie jų skundų būseną tik žodžiu. Tekstai, elektroniniai laiškai ar net balso įrašai neleidžiami, o jei „Tesla“ darbuotojas pasidalina informacija be leidimo, „advokato įsitraukimas neišvengiamas“.
Vokietijos agentūra kreipėsi į „Tesla“ dėl komentarų, tačiau atsakymas buvo susijęs tik su duomenų vagyste. Automobilių gamintojas norėjo, kad duomenys būtų pašalinti.