Amerikos automobilių prabangos viršūnė pradeda elektrifikuotis ir tai bus svarbus momentas automobilių pramonei. Kai rugpjūčio 9 d. debiutuos visiškai elektrinis „Cadillac Escalade“, V8 varomų visureigių pasaulis pereis į savo paskutinį skyrių.
Žinoma, „Escalade“ nėra pirmoji „Cadillac“ elektrinė transporto priemonė, tačiau ji neabejotinai yra pati svarbiausia. Nors „Lyriq“ turėtų būti pagrindinis labiau paplitęs prabangus visureigis, o „Celestiq“ yra modelis, skirtas išrankiausiems klientams, „Escalade“ visada buvo prabangus stambus visureigis. Tai visame pasaulyje vyriausybių, gangsterių, slaptųjų tarnybų, narkobaronų ir turtingų šeimų pasirenkama kaip mėgstamiausia transporto priemonė – „Escalade“ yra svarbus statuso simbolis.
„Cadillac“ pralaukė nemažai laiko, kol pradėjo elektrifikuoti savo didžiausią visureigį ir tai padarė dėl rimtų priežasčių. „Lyriq“ buvo tik bandomasis automobilis, norint pamatyti, kaip klientai reaguos į elektrinį „Cadillac“. Supratus, kad nepasotinamas prabangių elektrinių visureigių troškimas yra daug didesnis, nei tikėjosi bendrovė, „Cadillac“ nusprendė ne tiesiog elektrifikuoti „Escalade“, bet sukurti atskirą elektrinį modelį.
Nors oficialios informacijos yra labai mažai, pakanka anonsų, kad suprastume, jog „Escalade IQ“ visiškai skirsis nuo kuro varomų šeimos narių. Dydis bus toks pat, ir tai nenuostabu, tačiau priekis pakeistas – galima sakyti, tai didesnė ir ryškesnė „Lyriq“ versija. Dingo vertikalus galinis langas ir ilga galinė iškyša – didžiausio „Cadillac“ skiriamieji ženklai. „Escalade IQ“ turi trumpesnę galinę iškyšą, o galinis langas yra gana status – per daug nesiskiriantis nuo „Lyriq“.
Neabejojame, kad naują eksterjerą lydės pats prabangiausias interjeras – o kaip dėl jėgos agregato? Kuru varomas „Escalade“ komplektuojamas su padidintos galios V8, kuris išvysto 682 AG – elektrinė versija negali būti vertinama kaip silpnesnė ar lėtesnė. Šiam tikslui „Cadillac“ turi prieigą prie GM „Ultium“ technologijos – „Escalade“ yra ilgesnis nei „GMC Hummer“ visureigis, todėl montuojant 212 kWh akumuliatorių iš GMC neturėtų kilti per daug problemų.
Tas pats pasakytina ir apie galią – „Hummer SUV Edition 1“ yra komplektuojamas su AWD 610 kW (830 AG) sistema, kurios „Escalade“ pakaktų. Yra galingesnė 750 kW (1000 AG) „Hummer Pickup“ sąranka, kuri puikiai tiktų būsimai „Escalade V“ serijai ar net „Blackwing“ leidimui. „Cadillac“ turi daug pasirinkimų ir įmonė nepasitenkins vidutinišku našumu – negalime sulaukti rugpjūčio 9 d.
„Escalade IQ“, nors ir labai svarbus, nėra vienintelis elektrinis „Cadillac“, kuris bus pristatytas šiais metais. Mažesnis visureigis, pagrįstas „Chevrolet Equinox“, jau buvo pastebėtas keletą kartų, tačiau šiais metais bendrovė planuoja pristatyti tris elektromobilius – tai reiškia, kad egzistuoja dar vienas paslaptingas elektrinis „Cadillac“, kurio dar nematėme.