Didžiosios Britanijos prabangių automobilių gamintojas „Aston Martin“ ruošiasi elektrifikuoti savo asortimentą, neseniai paskelbęs apie savo planus 2025 m. išleisti visiškai elektrinį visureigį.
Asociatyvi nuotr.
Ši iniciatyva yra drąsus žingsnis bendrovės plane, kad kiekvienam jos modeliui būtų prieinama visiškai elektrifikuota versija iki 2030 metų.
Šių ambicijų pagrindas yra partnerystė su Amerikos elektromobilių gamintoja „Lucid Motors“. Strateginis aljansas, kurio vertė 209 mln. eurų, suteikia „Aston Martin“ prieigą prie novatoriškų „Lucid“ elektros technologijų, įskaitant variklius, keitiklį ir transmisiją.
Lawrence'as Strollas, „Aston“ pirmininkas, pabrėžė, kad bendrovės perėjimas prie elektromobilių yra daugiau nei tik neatsilikimas nuo rinkos tendencijų. Anot Strollo, „Aston Martin“ siekia panaudoti geriausias turimas technologijas, kad sukurtų aukštos kokybės transporto priemones, o „Lucid“ brandi technologija puikiai tam tinka.
„Lucid Motors“ garsėja savo galingomis transporto priemonėmis. Pavyzdžiui, trijų variklių „Lucid Air Sapphire“ galia viršija 1200 arklio galių, nuo 0 iki 60 mylių per valandą įsibėgėja per įspūdingą 1,89 sekundės, o didžiausias greitis viršija 322 km/h.
„Aston Martin“ planuoja žengti dar vieną žingsnį į priekį ir savo būsimiems modeliams panaudoti keturis variklius. Tai apims „Aston“ sukurtą dviejų variklių pavarą priekinei ašiai, kuriai įtakos turėjo būsimas „Valhalla“ įkraunamas hibridas su vidutinės klasės varikliu, kurį planuojama išleisti 2024 m.
Roberto Fedeli, „Aston“ vyriausiasis techninis direktorius, išsamiai išdėstė „Lucid“ komponentų naudojimo naudą, nurodydamas, kad jų dydis yra ypač naudingas. Komponentai leis „Aston Martin“ pritaikyti savo platformą ne tik visureigiams, bet ir sportiniams automobiliams. Tai apima akumuliatoriaus modulio dizainą, kuris skiriasi nuo įprastos baterijų pastatymo ant grindų praktikos, todėl galimas universalesnis išdėstymas.
Nors „Lucid Motors“ bus varomoji jėga „Aston Martin“ būsimiems elektromobiliams, Kinijos automobilių gamintojas „Geely“ įrengs interjerus. Turėdama 17 % „Aston Martin“ akcijų, „Geely“ ketina tiekti sėdynes ir ŠVOK dalis, todėl „Aston“ daugiau dėmesio skirs transporto priemonių kūrimui. Šis bendradarbiavimas supaprastins „Aston“ tiekimo grandinę ir padės greitai pristatyti naujus automobilius.
„Geely“ dalyvavimas neapsiriboja komponentais. Partnerystė taip pat apima dabartinio „Aston“ tiekėjų sąrašo sumažinimą 30 %, dar labiau supaprastinant veiklą. Šis strateginis žingsnis rodo suderintą postūmį elektrifikacijos link, nors „Aston Martin“ rūpinasi, kad išlaikytų savo šaknis.
Norėdama išsilaikyti tradiciniame automobilių pasaulyje, „Aston Martin“ ir toliau bendradarbiaus su „Mercedes-Benz“, naudodama savo vidaus degimo variklio technologiją tokiuose modeliuose kaip „Vantage“.
Automobilių gamintojui įžengus į šią įdomią naują erą, visų žvilgsniai bus nukreipti į 2025 metais turimą pristatyti pirmąjį elektrinį visureigį. Planuojant papildomus leidimus ir elektrifikavimą, kuris yra strategijos priešakyje, „Aston Martin“ žengia į priekį, su užduotimi sukurti prabangius elektromobilius, kurie rodytų našumą, galią ir naujoves.