„Telly“, gegužę pristačiusi nemokamus televizorius su neatjungiama reklama, pradėjo pirmąją užsakymų vykdymo bangą laukiančiųjų sąrašo klientams. Iki 2023 m. pabaigos bendrovė planuoja pristatyti 500 000 nemokamų televizorių, o 2024 m. – dar milijonus.
Skirtingai nuo daugelio televizorių, „Telly“ turi papildomą ekraną po 55 colių 4K matrica, atskirtą nuo pagrindinio garso juosta. Šis mažas ekranas skirtas nuolat rodyti skelbimus ir tai yra „Telly“ verslo modelio esmė.
Norėdamas pradėti naudotis įrenginiu, vartotojas turi sutikti, kad duomenis apie žiūrimą turinį rinktų ir naudotų reklamos užsakovai. Jei nėra konflikto, antrinis ekranas taip pat gali būti naudojamas rodyti valdiklius su sporto rezultatais, naujienomis, orais ir kt. Televizoriuje įmontuota kamera (su užraktu), skirta kūno rengybos programoms ar vaizdo konferencijoms, taip pat integruotas žaidimų rinkinys.
„Telly“ paskelbė apie partnerystę su „Nielsen“, siekdama „rinkti ir analizuoti duomenis apie žiūrimumą ir skelbimų našumą“. Duomenys bus parduodami ne tik reklamos užsakovams, bet ir televizijos programų kūrėjams. Be to, bendrovė bendradarbiauja su „Microsoft“, kuri pernai taip pat tapo „Netflix“ reklamos partneriu.
Kol kas tiksliai neaišku, kiek įrenginių bus išsiųsta per pirmąją bangą, tačiau pirmieji klientai dalyvaus viešoje beta versijos testavimo programoje. Tai reiškia, kad jie turės prieigą prie kai kurių papildomų funkcijų, tokių kaip integracija su „Spotify“, „LiveOne“ ir „Zoom“. Nors „Telly“ sistema neleidžia įdiegti jokių srautinio perdavimo programų, ji pateikiama kartu su „Google TV“ raktų pakabuku. Jis taip pat gali būti naudojamas su „Roku“, „Amazon Fire Stick“ ar „Apple TV“ įrenginiais. Įterpta reklama papildomame ekrane, žinoma, niekur nedings.
„Džiaugiamės galėdami vartotojams pradėti teikti daugiausia funkcijų turintį televizorių, kuris kada nors buvo sukurtas“, – sakė „Telly“ generalinis direktorius ir įkūrėjas Ilja Pozinas. „Mūsų naujoviškas, reklama pagrįstas verslo modelis daro televizorių vartotojams visiškai nemokamą, tačiau labiausiai jaudinantis dalykas „Telly“ yra technologija, leidžianti mūsų dviejų ekranų televizoriui tobulėti su kiekvienu atnaujinimu.
Nepaisant to, kad naudojant „Telly“ teks paaukoti dalį savo privatumo, kai kuriems nemokamas televizorius yra pasiūlymas, kuriam sunku atsispirti. Per mėnesį nuo tada, kai įmonė atidarė laukiančiųjų sąrašą, jau užsiregistravo 250 000 žmonių ir jų skaičius toliau auga.