„Shenlan“ yra „Changan Auto“ elektromobilių prekės ženklas, kuris pasitelkė „Huawei“ ir CATL pagalbą, kad šis prekės ženklas būtų pristatytas rinkai.
„Huawei“ teikia technologiją per „Huawei DriveONE“ programą, o CATL – akumuliatoriaus energiją. „Changan“ yra atsakinga už transporto priemonių surinkimą ir turint omenyje tokią kilmę, „Shenlan S7“ pradeda atrodyti kaip labai patraukli ETP.
Tačiau Kinijos elektromobilių rinkoje įtikinimo nepakanka – „Mercedes EQE“ ar „BMW i3“ gali būti vertinami kaip patrauklūs, tačiau jų pardavimų skaičius Kinijoje nuvilia. Kad naujas elektromobilių prekės ženklas įsiveržtų į didžiausią elektromobilių rinką pasaulyje, jis turi išsiskirti, pasiūlyti tai, ko niekas kitas nesiūlo. Čia ir įžengia holografinė ekrano sistema.
„Shenlan S7“ ruošiasi debiutui, išankstinis išpardavimas jau vyksta ir už mašiną prašoma 169 000 RMB (22 300 €) suma. „Tesla Model Y“ pamėgdžiojantis konkurentas turi potencialo daug ką pasiekti. Bendrovė oficialiai pristatė elegantišką S7 interjerą ir pademonstravo naujausias technologijas, kurias suteikė „Huawei“.
Kaip ir tikėtasi, informacinę ir pramoginę sistemą maitina „HarmonyOS“, o patirtį varo „Snapdragon 8155“, nes tai yra šių dienų standartas. Tačiau visiškai naujas holografinis aukštyn nukreiptas ekranas yra kažkas tokio – atrodo, kad visos spalvos ir 3D vaizdai sklando maždaug 7,5 m atstumu nuo vairuotojo, ore tiesiai virš kelio.
Sistemos ryškumas reguliuojasi automatiškai, priklausomai nuo paros laiko ir oro sąlygų. Sistema atsižvelgia ir į kelio dangą bei aplinką, atitinkamai prisitaiko, jei automobilis yra tunelyje ar smėlėtoje trasoje. 3D papildyta navigacija perkelia instrukcijas ant kelio, todėl važiuoti nežinomoje vietoje lengva taip, tarsi vairuotojas būtų vietinis gyventojas.
Atrodo, kad visa sistema yra intuityvi ir visiškai paneigia prietaisų skydelio poreikį. Štai kodėl „Shenlan S7“ turi tik vieną centrinį ekraną – nors jis yra didelis. 15,6 colio įstrižainė išdidžiai užima centrinę vietą ir gali sumaniai reguliuoti kampą, priklausomai nuo situacijos. Jis automatiškai atpažįsta, ar automobilyje yra tik vairuotojas, ir nukreipia ekraną į jį, o jei įšoka keleivis – ekranas prisitaiko taip, kad būtų gerai matomas abiem.
Kitas ekranas slepiasi keleivio skydelyje nuo saulės – 12,3 colio ekranas skirtas pramogoms ir gali būti valdomas lietimu ar balsu. Be to, abi priekinės sėdynės turi nulinės gravitacijos masažo parinktį – jas galima iki galo atlošti, kad būtų kuo patogiau atsipalaiduoti. Keleivio sėdynėje yra integruotas saugos diržas, leidžiantis keleiviui kelionė metu likti atloštoje padėtyje – tai sumanus dėmesys detalėms. Pridėkite dvigubo stiklo berėmius langus ir S7 pradės atrodyti kaip premium klasės visureigis.
„Shenlan S7“ atrodo patraukliai – tiek iš išorės, tiek iš vidaus. Jį galima įsigyti su 160 kW (215 AG) elektros varikliu, o CLTC veikimo nuotolis yra 520 km arba 620 km, kai suporuotas su didesniu akumuliatoriumi. EREV versija turi 175 kW (235 AG) elektrinį variklį, benzinu varomą atstumo ilgintuvą ir du akumuliatoriaus variantus – mažesnio atstumas yra 121 km, didesnis pagal labai optimistiškus CLTC standartus yra 200 km.
Pirmieji „Shenlan S7“ jau rieda nuo gamybos linijos, o oficialiai transporto priemonė bus pradėtos parduoti šio mėnesio pabaigoje. Pristatymas prasidės iš karto, o įmonė jau užsimena apie kitą S7 versiją – su vandenilio kuro elementu, o ne benzininiu atstumo ilgintuvu. Aukščiausios klasės „Shenlan S7“ kaina siekia 31 500 € ir su visomis galimybėmis – tai tikrai viliojantis pasiūlymas. Ar pamatysime jį už Kinijos ribų?