Dubajuje įsikūrusi bendrovė „Caviar“, žinoma dėl savo personalizuotų prabangos klasės įrenginių, šiandien paskelbė „Apple Vision Pro Caviar Edition“, dar vadinamą „CVR Edition“.
„Apple“ reklamuoja „Vision Pro“ kaip „erdvinį kompiuterį“, o „Caviar“ teigia, kad jų idėja sukurti „CVR Edition“ buvo paversti šį erdvinį kompiuterį dizainerio meno kūriniu.
Prabangus prekės ženklas įkvėpimo „Apple Vision Pro Caviar Edition“ sėmėsi iš „Tom Ford“ atverčiamų akinių ir „Gucci“ slidinėjimo kaukių, kad įrenginį paverstų „technologijų ir stiliaus viršūne“.
„Apple Vision Pro Caviar Edition“ ir jo apsauginė kaukė papuošta daugiau nei 1,5 kg 18K aukso, o galvos juostelė pagaminta iš „Connolly“ odos, kuri taip pat tiekiama Didžiosios Britanijos karališkiesiems rūmams ir „Rolls-Royce“, siekiant užtikrinti malonią ir patogią patirtį savininkams.
Tie, kurie skaitė apie „Vision Pro“, žinotų, kad pirmasis „Apple“ AR/VR įrenginys naudoja „EyeSight“, kuri padaro įrenginį tarsi permatomą, nes parodo vartotojo akis, kai jis y
ra jį užsidėjęs ir kažkas prie jo prieina. Nors „EyeSight“ suteikia kitiems vaizdinius nurodymus, kad esate užsiėmę, kai esate panirę į virtualią aplinką ar naudojate programą, „Caviar“ nusprendė pasiūlyti privatumo parinktį „CVR Edition“, kad naudotojai galėtų paslėpti akis išoriniame ekrane, nes bendrovė nustatė, kad ne visiems patinka, kad akys matomos ekrane.
Nors „Apple Vision Pro“ kaina yra 3 499 $, „Vision Pro CVR Edition“ pradinė kaina turėtų siekti 39 900 $. „Caviar“ pagamins tik 24 „Apple Vision Pro Caviar Edition“ vienetus, kuriuos planuojama išleisti 2024 m. rudenį.