„Huawei“ gamybos partneris švenčia pirmųjų elektromobilių pristatymą Europos rinkai. Nieko neįprasto tokiose naujienose – dar vienas Kinijos automobilių gamintojas pristato savo elektromobilius į Europą. Būtų buvę neįprasta, jei tai nebūtų „Seres“ ir jei nebūtų prekiaujama atnaujintais „Aito“ elektromobiliais.
„Huawei“ ir „Seres“ jau seniai kartu gamino automobilius. Anksčiau šiais metais „Huawei“ turėjo paneigti gandus apie dviejų partnerių išsiskyrimą, kai kai kurios iš „Seres“ gamyklos išvažiuojančios transporto priemonės buvo pastebėtos su „Huawei“ logotipais.
Abi bendrovės sukūrė bendrą „Aito“ prekės ženklą su dviem jau parduodamais modeliais – „Aito M5“ ir „Aito M7“. Šioje bendroje įmonėje „Huawei“ tiekia technologijas, o „Seres“ projektuoja ir gamina transporto priemones, ir abi bendrovės sutiko sustiprinti savo įsitraukimą į šią veiklą.
„Seres“ ką tik paskelbė, kad pirmieji visureigio „SF5 Coupe“ vienetai buvo pristatyti į Norvegiją. Visų pirma, SF5 yra tik pervadintas „Aito M5“ ir įmonė jo net neparduoda per savo atstovybių tinklą, o vietoj to pasirašė distribucijos sutartį su „Nordauto“ – įmone, kurios specializacija yra elektromobilių pardavimas Norvegijoje, Estijoje ir Rusijoje, nors pastaroji dalis yra neoficiali.
„Seres“ svetainėje transporto priemonė vadinama „Seres 5“, o „Nordauto“ vadina ją „Seres SF5“, kas tik dar labiau padidina painiavą. Panašu, kad Norvegijoje galima įsigyti tik BEV SF5 versiją – joje yra du elektros varikliai, varantys visus keturis ratus, kurių galia yra 430 kW (577 AG), kurios pakanka, kad šis gana gerai atrodantis visureigis „katapultuotųsi“ nuo 0 iki 100 km/val. vos per 3,5 sekundės. WLTP diapazonas yra 500 km, nes naudojama 80 kWh baterija, o mažmeninė kaina yra gana patrauklūs 49 500 eurai. Gaila, kad tai ne nauja 90 kWh pusiau kieta baterija, kurią „Seres“ reklamuoja Kinijoje.
Nors Kinijoje „AIto M5“ veikia su „Huawei“ tiekiama „HarmonyOS“, „Seres“ atsisakė programinės įrangos Europos rinkai ir pasirinko „Google Android Auto“. Nors iki šiol buvo pristatytos tik 5 transporto priemonės, už tokią kainą ir su „Nordauto“ serviso tinklo parama mažiau nei 50 tūkst. eurų kainuojantis elektrinis visureigis su 500 km nuotoliu ir superautomobilio našumu skamba kaip labai patrauklus pasiūlymas.
Mes tai atidžiai stebėsime. „Seres“ taip pat turi mažesnį krosoverį, vadinamą SF3, kuris yra prieinamas Nyderlanduose ir Norvegijoje. Jo kaina prasideda nuo 38 900 eurų, o jo našumas yra ramesnis nei didesnio brolio – maksimalus 155 km greitis ir 0–100 km/h per 8,9 sekundės nesumuš jokių rekordų, tačiau jo kaina turėtų sudominti daug žmonių.