„J.D. Power“ tyrime stebimas problemų skaičius, tenkantis 100 transporto priemonių (PP100), ir pastebimas rekordinis 30 PP100 padidėjimas per pastaruosius dvejus metus (18 PP100 padidėjimas nuo 2021 iki 2022 m. ir 12 PP100 šuolis nuo 2022 iki 2023 m.).
Vartotojų informacijos bendrovė teigė, kad nuolatinį kokybės blogėjimą galima paaiškinti keliais veiksniais, įskaitant, bet neapsiribojant, didesnį technologijų naudojimą naujuose automobiliuose ir pakartotinį garso sistemų su žinomomis problemomis diegimą. Funkcijų, valdiklių ir ekranų kategorijoje ir informacijos ir pramogų kategorijoje per metus labiausiai padaugėjo problemų – atitinkamai +3,2 PP100 ir +2,3 PP100.
Konkretūs skundai apėmė belaidžio įkrovimo kilimėlio problemas ir problemas, susijusias su pagalbos vairuotojui funkcijomis. Problemų kėlė ir bandymai išradinėti dviratį, t. y. modernizuoti jau ištobulintas pagrindines funkcijas. Pavyzdžiui, kai kurie savininkai pranešė apie problemas, susijusias su durų rankenėlėmis ir gamintojų primygtiniu siekiu padaryti jas be reikalo sudėtingas.
„Automobilių pramonė susiduria su įvairiomis kokybės problemomis – tokio reiškinio nebuvo per visą 37 metų IQS istoriją“, – sakė „J.D. Power“ automobilių lyginamosios analizės vyresnysis direktorius Frank Hanley. F. Hanley pridūrė, kad nuo to, kaip kiekvienas gamintojas nuspręs judėti į priekį, priklausys jo ateitis.
„Dodge“ užėmė pirmąją vietą „J.D. Power“ sąraše (140 problemų 100-ui automobilių), antroje vietoje – „Ram“ (141 PP100), trečioje – „Alfa Romeo“ (143 PP100). Pirmąjį penketuką užbaigė „Buick“ ir „Chevrolet“, atitinkamai su 162 PP100 ir 166 PP100. Tyrimo vidurkis buvo 192 PP100, o tiems, kam įdomu, elektromobilių gamintojai „Tesla“ ir „Polestar“ užregistravo atitinkamai 257 PP100 ir 313 PP100.