Galbūt „Toyota“ pastaruoju metu iškrenta iš elektromobilių lenktynių, tačiau ji turi didelių ateities planų. Bendrovės generalinis direktorius šiek tiek apšvietė bendrovės ketinimus, kurie apima daug mokslinių tyrimų ir plėtros bei apskritai ETP.
„Toyota“ jau įkūrė vadinamąją BEV gamyklą – „Toyota“ padalinį, kuriam pavesta kurti elektromobilius, baterijas ir viską, kas susiję su elektromobiliais. 2026 m. komanda turėtų pristatyti naujos kartos elektromobilius, kurių atstumas būtų bent 1000 km.
Japonijos automobilių gamintoja planuoja naudoti pigius LFP akumuliatorius savo artimiausiems elektromobiliams, sumažindama sąnaudas 40 proc. ir padidindama efektyvumą 20 %. Šios baterijos turėtų būti įkraunamos nuo 10 iki 80 proc. vos per 30 minučių ar mažiau. Šiuo metu „Toyota“ naudoja šiuos LFP akumuliatorius savo hibridiniams automobiliams.
2027–2028 m. laikotarpiu „Toyota“ tikisi išleisti savo pirmąjį kietosios būsenos akumuliatoriumi varomą elektromobilį, kurio efektyvumas padidės 20 proc., kas leistų nuvažiuoti iki 1200 km, o įkrovimas nuo 10 iki 80 proc. neturėtų užtrūkti daugiau nei 10 minučių. Tačiau pirmieji automobiliai su kietosios būsenos akumuliatoriais būtų hibridai.
Vis dėlto bendrovė teigia, kad padarė didelį proveržį šioje srityje ir yra labai optimistiškai nusiteikusi iki 2028 m. pristatyti rinkai paruoštą produktą.
Kad pasiektų šiuos diapazonus, „Toyota“ naudoja dirbtinį intelektą kurdama savo automobilius, kad pagerintų aerodinamiką ir svorį. Technologijų vadovas taip pat kalbėjo apie liejimo technologijos, panašios į „Tesla Cybertruck“ gamybos procesą, diegimą. Tai žymiai sumažintų išlaidas, o važiuoklė taptų šiek tiek standesnė.
Techninis direktorius taip pat paminėjo vandenilį, sakydamas, kad vandenilio gamyklos padalinys įmonėje turėtų pradėti dirbti iki šio mėnesio pabaigos ir glaudžiai bendradarbiauja su BMW kurdamas vandeniliu varomas transporto priemones.
„Toyota“ mano, kad iki 2030 m. 1,7 mln. iš 3,5 mln. elektrinių „Toyotų“ bus naujos kartos elektromobiliai, kurių atstumas sieks bent 1000 km.