Nors „Ferrari“ vis velkasi ir atrodo, kad oficialiai stoti į elektromobilių lenktynes pernelyg neskuba, bendrovė neketina praleisti progos susirasti dar daugiau klientų. Įmonė iš tikrųjų stato specialią gamybos liniją Maranelo mieste, kuri bus atsakinga už pirmąjį „Ferrari“ elektromobilį.
Pasak Benedetto Vigna, „Ferrari“ generalinio direktoriaus, naujasis objektas vadinamas „e-pastatu“. Specialioje gamykloje gims visi būsimi elektriniai „Ferrari“ ir kompanija planuoja, kad viskas bus gaminama ir projektuojama įmonės viduje – elektros varikliai, inverteriai ir akumuliatoriai.
Tikimasi, kad pirmasis elektrinis „Ferrari“ bus visureigis, o kompanija patvirtino, kad debiuto data yra 2025 m. 4 ketvirtis.
Italijos superautomobilių gamintojas turi ambicingų tikslų, kai kalbama apie neutralų anglies dioksido kiekį. „Ferrari“ žada visiškai pasiekti tikslą iki 2030 m. ir nori tai padaryti naudodama elektros energiją.
Ji nori, kad 60 % 2026 m. parduotų automobilių būtų elektra varomi, o iki 2030 m. – 80 %. Tačiau bendrovė nesieja savo ateities vien tik su elektromobiliais, ji vis dar tikisi, kad bent pusė jos elektrinių transporto priemonių bus hibridinės.
„Ferrari“ skyrė 4,29 mlrd. eurų elektromobilio ir jo komponentų kūrimui finansuoti. Bendrovė nori sutelkti dėmesį į daugiausiai energijos turinčias baterijas ir tiria kietosios būsenos baterijų technologiją.
„Ferrari“ inžinieriai neplanuoja gaminti sunkiųjų elektromobilių ir žada, kad elektriniai „Ferrari“ bus tokie pat lengvi ir smagus važinėti, kaip ir jų giminaičiai, varomi vidaus degimo varikliu.
Naujausi „Ferrari“ pateikti patentai atskleidė, kad įmonė taiko visiškai kitokį požiūrį į garso problemą, kai kalbama apie elektromobilius. Kol kiti gamintojai į saloną, o kartais ir išorę montuoja netikrus variklio garsus – kaip „Abarth 500e“ ar „Shelby Mustang Mach-E“ – „Ferrari“ nori sukurti originalų ETP garsą. Bendrovė siekia mechaniškai sustiprinti elektros variklių ir transmisijų keliamą triukšmą ir taip sukurti naują, bet tik su „Ferrari“ siejamą garsą.
Nors planuojama, kad elektrinių „Ferrari“ gamyba visu greičiu prasidės 2025 m. pabaigoje, pirmuosius prototipus turėtume pradėti matyti kitais metais. Po to, kai pirmasis „Ferrari“ visureigis „Purosangue“ tapo didžiuliu hitu, kompanija turėjo atidėti užsakymus. Visi nori visureigio, o „Ferrari“ pakliuvo į rinkos sūkurį – 2023, 2024 ir 2025 m. gamybos mašinos išparduotos, o užsakymai priimami tik 2026 m.
Elektrinis „Purosangue“ tikrai gerai įsimaišytų ir būtų garantuotas bestseleris.