Antrojo „Fisker“ elektromobilio „Pear“ gamyba buvo atidėta iki 2025 m. Iš pradžių transporto priemonė turėjo nuriedėti nuo konvejerio kitais metais, tačiau dėl neatskleidžiamų problemų su baterijų tiekėju, datą teko atidėti. Informacija gauta tiesiai iš Henriko Fiskerio, bendrovės generalinio direktoriaus ir įkūrėjo.
Ši žinia pasirodė netrukus po to, kai „Fisker“ paskelbė apie „Ocean“ visureigių gamybos mažinimą. „Fisker“ šį sprendimą dar kartą pagrindė tiekimo grandinės problemomis. Įmonė apskaičiavo, kad 2023 m. bus pagaminta 10 000 mažiau „Ocean“ automobilių.
Visgi, „Fisker“ išlieka nusiteikę optimistiškai, nes mažojo „Pear“ visureigio kaina prasidės nuo įspūdingų 29 900 $ Jungtinėse Amerikos Valstijose ir 28 000 £ Jungtinėje Karalystėje, o pigių elektromobilių paklausa Europoje tikrai yra didelė.
Generalinis direktorius pabrėžia „Pear“ paprastumą sakydamas, kad jis naudos protingą programinę įrangą, kad kompensuotų aparatinės įrangos poreikį. Interjere nebus judančių dalių, o važiuoklė suprojektuota naudojant 25 proc. mažiau detalių, lyginant su įprastais rėmais. Įdomu tai, kad daugiau nei pusė „Fisker“ darbuotojų dirba programinės įrangos skyriuje.
Automobilis turės du baterijų variantus – viena užtikrins 483 km nuvažiuojamą atstumą, o kitą kuklius 161–241 km. Henrikas Fiskeris mano, kad daugeliui žmonių iš tikrųjų nereikia didelių baterijų ir laikui bėgant nerimas dėl nuotolio sumažės.