Yra požymių, kad „Nio“ netrukus išleis naują elektromobilį su 150 kWh baterija, kuri vienu įkrovimu nuvažiuoja kone 1000 kilometrų. Gamintojas ketina panaudoti kietojo būvio baterijas kurios veikiausiai bus panaudotos elektriniame visureigyje, galbūt EC7.
Bendrovė pateikė prašymą trijų elektromobilių patvirtinimui, kuriuose bus naudojama „WeLion“ pagaminta pusiau kietos būsenos baterija.
Trys nauji „Nio“ elektromobiliai yra ET5, ET7 ir EC7 modeliai. ET5 ir ET7 yra sedanai, o EC7 yra našus visureigis. Trys elektrinės transporto priemonės oficialiai turi iki 150 kWh galios blokus, pagamintus pusiau kietos būsenos baterijų pagrindu. Visgi, elektrinis visureigis „Nio“ EC7 į rinką turėtų patekti jau 2023 metų birželį.
Naujausia „Nio“ baterija, skirta premium klasės visureigiui, yra brangus ir našus akumuliatorius. Pranešama, kad „Nio“ pirmiausia kreipėsi į CATL dėl 150 kWh baterijos gamybos, tačiau vėliau apsistojo su „WeLion“. Panašu, kad CATL nebuvo pakankamai entuziastingi dėl tokios baterijos perspektyvos ir atmetė pasiūlymą.
Įmonė nuogąstavo, kad tokios baterijos niekada anksčiau nebuvo gaminamos ir šiam tikslui reikėtų daug investuoti į mokslinius tyrimus ir plėtrą. Jai taip pat tektų įdėti daug pinigų į gamybos įrankius ir kitus projekto aspektus, kurių komercinis perspektyvumas yra mažas.
„WeLion“ yra gerokai mažesnė įmonė nei CATL, tačiau ji galėjo dirbti su „Nio“ kurdama pirmąjį pusiau kietosios būsenos 150 kWh baterijų paketą. Tikimasi, kad naujuose „Nio“ modeliuose akumuliatorius pasieks 1000 km nuvažiuojamą atstumą. Pakete naudojamas hibridinis skystas ir kietas elektrolitas ir buvo įrodyta, kad jis yra komerciškai perspektyvus.
Tačiau dar reikia išsiaiškinti, ar šių naujoviškų pusiau kietųjų aukšto našumo baterijų paketų kaina sukels didelę paklausą. Pranešama, kad 150 kWh baterijos kaina yra tokia pat, kiek kainuoja visas ET5 sedanas. „Nio“ pasakė, kad bateriją galbūt galės išsinuomoti klientai, norintys leistis į ilgesnes keliones. Įmonė turi baterijų keitimo stočių tinklą, kuris tinka tokiam scenarijui.
Taip pat yra požymių, kad masinė 150 kWh baterijų paketų gamyba galėtų žymiai sumažinti išlaidas. Atrodo, kad pastaruoju metu bendrovės pateikta teisinė paraiška ir yra nukreipta ta linkme. „Nio“ tikisi šią vasarą tiesiogiai parduoti baterijas savo transporto priemonėse.