Per pastarąjį dešimtmetį didelių ekranų televizorių kaina gerokai sumažėjo. Prieš 10 metų 50 colių plokščiaekranis televizorius būtų kainavęs gerokai daugiau nei 1000 eurų. Dabar galima įsigyti 50 colių Ultra HD išmanųjį televizorių vos už kelis šimtus eurų ar dar mažesnę kainą.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Ką darytumėte, jei galėtumėte gauti didelį televizorių visiškai nemokamai? Panašu, kad tokių planu turi bendrovė „Teevee Corporation“. Kaip praneša, „The Verge“, tokia naujiena gali būti pasiūlyta dar šiemet.
Tikriausiai pagalvotumėte, kad dovanojant televizorių tikrai turi būti kažkas užslėpta, ir būtumėte teisūs. Remiantis naujausia informacija, šis televizorius turėtų antrą ekraną, kuriame nuolat būtų rodomos reklamos. „Lowpass“ teigia, kad šis antrasis ekranas būtų tokio dydžio kaip standartinis išmanusis telefonas, bet išsitiestų per visą pagrindinio televizoriaus ekrano plotį.
Straipsnyje rašoma, kad antrame ekrane taip pat būtų rodomi vietiniai orai, sporto rezultatai ir naujienų antraštės. Pagrindinis televizorius iš tikrųjų nebūtų išmanusis, tačiau bendrovė gali pridėti TV transliacijų raktą, pvz., kokius siūlo „Roku“, „Amazon“ ir kiti, kad jį paverstų išmaniuoju televizoriumi.
Ataskaitoje teigiama, kad kai kurios šio gaminio specifikacijos gali pasikeisti prieš jį oficialiai paleidžiant į prekybą. Įmonė turi anonsinę svetainę, kurioje skelbiama: „Prieš“ dar niekada taip nepavydėjo „Po“, o tekstas patalpintas į kažką panašaus į televizoriaus ekrano kontūrus. Pranešama, kad paties televizoriaus pavadinimas bus „Telly“ ir jis taip pat turi savo anonsinę svetainę su žinute: „Didžiausias įvykis, nutikęs televizoriams nuo spalvoto formato laikų“.
Dėl nemokamų, reklamų išlaikomų srautinio transliavimo paslaugų, pvz., „Pluto TV“, „Tubi“ ir kitų, reklamų palaikomo televizoriaus koncepcija tapo daugiau nei įmanoma. Verta pastebėti, jog ataskaitoje teigiama, kad „Teevee Corporation“ įkūrė vienas iš „Pluto TV“ įkūrėjų Ilja Pozin.
Tačiau dar reikia išsiaiškinti kai kuriuos dalykus, pavyzdžiui, kaip įmonė įtikintų potencialius reklamuotojus, kad jų turinį iš tikrųjų mato „Telly“ savininkas. Tikimės, kad netrukus sužinosime daugiau apie šį startuolį ir jo reklama pagrįstą televizorių.