Praėjusį lapkritį, po daugybės išankstinių pranešimų ir anonsų, pagaliau buvo pristatytas „Abarth 500e“. O dabar prekės ženklas sugrįžta su istorija apie savo garsus. Jei nežinote, „Abarth“ ir „Fiat“ santykiai yra panašūs kaip AMG ir „Mercedes“, nors, be jokios abejonės, nusimanantys pašieps tokį grandiozinį supaprastinimą.
Kaip paaiškėjo, mažasis automobilis turi daug garsinės galios, bet ne tokios, kokios galėtumėte tikėtis.
Sumontuotas garso sistemos generatorius „paverčia „Abarth 500e“ nepagarbiu, bet žaismingu elektriniu karštu monstru su netikėtu vidaus degimo variklio riaumojimu, tiesiogiai susijusiu su vairavimu ir dinamine greičio patirtimi“, – sakė „Stellantis“. Vertimas: jame apstu netikrų variklio garsų.
Jei jums patinka tokie dalykai, apsidžiaugsite išgirdę, kad dėl šios unikalios savybės „Abarth 500e“ yra „vienintelis toks savo segmente“. Kol kas, anot prekės ženklo, tokią funkciją gautų tik aukštesnės klasės automobiliai.
„Abarth 500e“ garsų derinimas užtruko apie dvejus metus, iš kurių šeši mėnesiai buvo nenutrūkstamas darbas. „Stellantis Sound Design Studio“ („Stellantis“ valdo „Fiat“ ir „Abarth“) prireikė daugiau nei 6 000 valandų, kad su kelių žmonių komanda ištobulintų „Abarth 500e“ garso dizainą, analizuojant ir kuriant tobulą garsą kiekvienam vairavimo etapui. Dalis bandymų buvo atlikti pusiau beaidžiame kambaryje su garsą atspindinčiomis grindimis, kurios leido atkurti akustiškai atspindintį paviršių, panašų į kelią.
Sumanymas buvo kuo tiksliau atkurti dabartinį „Abarth“ benzininio variklio garsą, kuris buvo įrašytas visuose vairavimo etapuose. Tada šie įrašai buvo analizuojami „norint išgauti visus išskirtinius „Abarth“ dažnius“, siekiant „sukurti naują toną virtualioje matricoje, praturtintą papildomais garsais“. Tie papildomi garsai „buvo išdėstyti ant matricos, kad istorinis „Abarth“ garsas būtų suderintas su ateities jausmu, randamu naujajame „Abarth 500e“, kad ir ką tai reikštų.
Garso generatorius yra kruopščiai subalansuotas, kad suteiktų malonią patirtį net važiuojant dideliu greičiu, laikantis triukšmo taršos taisyklių ir apribojimų, tačiau tuo pat metu užtikrinant tikrovišką garsą. Garso generavimo intensyvumas yra tiesiogiai proporcingas greičiui, kuriuo važiuoja automobilis.
Jei jums tai nepatinka, sustabdžius automobilį garso generatoriaus „riaumojimą“ galima išjungti.