„Volkswagen“ neseniai pristatė savo elektrinį flagmaną – ID.7 su nauju jėgos agregatu, taip pat buvo pateikta užuominų apie GTX versiją, tačiau ką tik prasidėjusioje Šanchajaus automobilių parodoje įmonė žengė dar toliau. Ji pristatė visiškai naują transporto priemonę.
Pasisveikinkite su „ID. Next“ – elektriniu „Volkswagen“, apie kurio egzistavimą pasaulis net neįtarė. Greičiausiai jis taps tik Kinijai skirtu automobiliu ir jau patvirtinta, kad jis bus gaminamas bendromis SAIC ir VW jėgomis. Viską dar labiau supainioja tai, kad „Volkswagen“ ID.7 ir „ID.Next“ vadina elektriniais sedanais, nors mes žinome, kad ID.7 yra ne visai sedanas. Ar tai reiškia, kad kinų versija, pavadinta „ID.7 Vizzion“, bus kitokia?
Grįžtant prie „ID.Next“ – panašu, kad jis yra mažesnis nei ID.7, ir įmonei labai prasminga kuo greičiau padidinti savo elektromobilių pasiūlą Kinijoje. Dar vieno, šiek tiek mažesnio, elektromobilio gamyba MEB platformos pagrindu nėra problema, o SAIC pasirūpinus minėta gamyba, pajėgumų didinimas gali įvykti gana greitai.
Kinija nuo liepos įveda griežčiausius išmetamųjų teršalų reglamentus, dėl kurių daugelis naujų benzinu ir dyzelinu varomų automobilių negalės būti parduodami, o tai turės įtakos tokioms įmonėms kaip VW.
„ID.Next“ gali lengvai užpildyti spragą tarp ID.7 ir kitų šalyje parduodamų VW elektromobilių. MEB platforma yra pakankamai lanksti, kad palaikytų daugybę skirtingų modelių, ir panašu, kad „ID.Next“ per daug nesiskiria nuo ID.7, o tai reiškia, kad kūrimo darbai gali būti daug pigesni. Atrodo, kad pristatymo metu parodyta transporto priemonė jau yra arti galutinio produkto, ji turi funkcionalų saloną ir nenustebtume, jei automobilis gana greitai pateks į gamybos linijas.
Dėl bendrų įmonių „Volkswagen“ turi didžiulius gamybos pajėgumus Kinijoje. Naująjį ID.7 gamins FAW, o ID.3 – SAIC. Naująjį „ID.Next“ taip pat gamins SAIC, todėl FAW bus laisva ir turės galimybę gaminti dar vieną elektromobilį. „ID.Buzz“ taip pat keliauja į Kiniją ir panašu, kad būtent FAW jį gamins šalies viduje.