Naujasis „Toyota“ kompanijos vadovas Koji Sato siunčia perspėjimą, jog automobilių rinka atsidūrė „gyvybės ar mirties situacijoje“, tačiau tuo pačiu metu dalinasi ir itin ambicingais planais. Jis atskleidė, kad iki 2026 metų bendrovė ketina ženkliai padidinti „Toyota“ ženklu pažymėtų elektromobilių pardavimus.
Skelbiama, jog per artimiausius tris metus bendrovė ketina pristatyti tris naujus elektromobilius, kurie bus prieinami JAV rinkoje, o iki 2026 metų elektrinių „Toyota“ pardavimai turėtų pasiekti 1,5 mln. vienetų per metus. Prie sėkmingų japonų milžinės pardavimų turėtų prisidėti ir naujoji EV platforma.
„Toyota“ teigimu, naujoji elektromobilių architektūra leis ne tik padvigubinti jų nuvažiuojamą atstumą, bet ir leis sumažinti investicijas ir kitas išlaidas, skirtas tokių transporto priemonių kūrimui. Atskleidžiama, kad per artimiausius tris metus „Toyota“ ir „Lexus“ iš viso pasiūlys 10 elektromobilių, įskaitant ir tuos kurie naudos naująją platformą, o taip pat ir patobulintas dabartinės „e-TNGA“ versijas.
Tokiomis naujienomis naujasis „Toyota“ vadovas pasidalino dar praėjusį penktadienį, kuomet Tokijuje, Japonijoje, buvo surengta speciali spaudos konferencija. Šio renginio tikslas buvo pademonstruoti „Toyota“ ateities planus bei pristatyti viziją, kuri susijusi su elektromobilių gamyba bei pardavimais.
Tai buvo pirmoji K.Sato spaudos konferencija po to, kai balandžio 1 dieną jis perėmė „Toyota“ vairą. Priminsime, jog jis pakeitė daugiau nei dešimtmetį savo šeimos įmonei vadovavusį Akio Toyoda, kuris dabar tapo jos pirmininku. Naujasis „Toyota“ vadovas anksčiau vadovavo „Lexus“.
K.Sato atskleidė, jog naujoji „Toyota Mobility Concept“ strategija skirta tam, jog japonų milžinė plėstų savo verslą ne tik automobilių srityje, bet ir atrastų naujų pajamų šaltinių ir užsitikrintų didesnes pajamas rinkoje, kuri pastaruoju metu išgyvena didžiulius pokyčius.
„Pranešimas numeris vienas - „pakeiskime automobilių ateitį“, – sakė K.Sato. „Turime ir toliau siekti didinti automobilių vertę. Taip turime tobulėti."
Naujasis „Toyota“ vadovas patikino, kad ketina išlaikyti universalų bendrovės požiūrį į elektrifikavimą, kuris remiasi ir hibridais bei vandenilio kuro elementais varomomis transporto priemonėmis. K.Sato teigimu, dabar hibridinių automobilių pelno marža yra geresnė nei modelių, kurie aprūpinti tik benzininiais varikliais.