Automobilių rinka keičiasi. Visame pasaulyje vis labiau populiarėja elektrinės transporto priemonės, o tai atsispindi ir pardavimų ataskaitose. Dabar pasirodė naujienos ir iš JAV elektromobilių milžinės „Tesla“, kuri pradėjo taikyti dar agresyvesnę pardavimų strategiją.
Elono Musko valdoma bendrovė dar metų pradžioje sumažino savo elektrinių automobilių kainas ne tik JAV ir Kinijoje, bet ir Europos rinkoje. Dabar aiškėja, jog tai davė rezultatą, kokio veikiausiai ir buvo tikėtasi. Remiantis vasario mėnesio duomenimis, „Tesla“ pardavimai Kinijoje išaugo beveik 26 proc., o pirkėjams buvo pristatyta daugiau nei 74 tūkst. elektromobilių.
Kuomet „Tesla“ paskelbė apie mažinamas kainas, daugelis ekspertų teigė, jog tai gali nulemti 12-15 proc. didesnius pardavimus, tačiau, akivaizdu, jog pardavimų rezultatai yra žymiai geresni. Verta prisiminti, jog vien per tris dienas užfiksuota daugiau nei 30 tūkst. pardavimų. Mažesnės kainos taikomos visiems „Tesla Model Y“ ir „Model 3“ elektriniams modeliams.
Priminsime, jog sausio pradžioje „Tesla“ paskelbė apie mažinamas tam tikrų modelių kainas, o kai kurios komplektacijos buvo siūlomos su 20 proc. nuolaida. „Tesla“ atstovai, komentuodami kainų mažinimo sprendimą, tikino, kad jis priimtas dėl kainų infliacijos stabilizavimosi. Analogiškų veiksmų JAV elektromobilių milžinė ėmėsi ne tik Kinijoje, bet ir Europoje.
Vokietijoje „Model 3“ ir „Model Y“ kainos sumažėjo iki 17 proc., priklausomai kokios konfigūracijos modelį norima įsigyti. Prancūzijoje kainos sumažintos iki 18 proc. Rinkos analitiko Dano Iveso teigimu, Dano Iveso teigimu, toks „Tesla“ žingsnis rodo ir agresyvią kompanijos strategiją, kovoje su šios rinkos vilkais.
„Tai yra aiškus šūvis, nutaikytas į Europos ir JAV automobilių gamintojus. „Tesla“ nori parodyti, jog neketina likti savo smėlio dėžėje, kuomet rinkoje vyksta elektromobilių kainų karas. Bendrovė praras dalį pelno, tačiau tos strateginis ėjimas patiks potencialiems pirkėjams“, – įsitikinęs D. Ivesas.