Šiandien tiek žmonių, tiek ir mašinų generuojamų duomenų kiekis gerokai viršija mūsų gebėjimą įsisavinti ir priimti sprendimus, pagrįstus šiais duomenimis. Būtent todėl dirbtinis intelektas (DI) tampa vis reikšmingesnis. DI – tai technologija, kuri pasitelkia kompiuterių algoritmus ir leidžia daug greičiau ir su našesne duomenų apdorojimo galia apdoroti įvairią informaciją.
JAV automobilių milžinė „General Motors“, kuri valdo tokius prekės ženklus kaip GMC, „Chevrolet“ ar „Cadillac“, svarsto galimybę atsikratyti vartotojo instrukcijų, o vietoj to ketina naudoti „ChatGPT“ pokalbių robotą, kuris galėtų suteikti visą reikiamą pagalbą automobilių savininkams, praneša „Reuters“. Tiesa, pastarasis sprendimas būtų naudojamas kiek kitaip nei jau tapo įprasta.
Remiantis naujausia informacija, GM ketina naudoti „ChatGPT“ sprendimą, kuris galėtų būti valdomas balsu, o ne rašant, kaip yra įprasta pastaruoju metu. Pranešama, jog amerikiečių bendrovė kuria dirbtinio intelektą bendradarbiaujant su „Microsoft“, o norint realizuoti šį įrankį bus naudojami „Azure“ debesijos sprendimai.
„Šis pokytis nėra susijęs tik su viena galimybe, pvz., balso komandų raida, bet ir reiškia, kad klientai gali tikėtis, kad jų būsimos transporto priemonės bus daug pajėgesnės ir modernesnės, kai kalbama apie naujausias technologijas“, – teigiama GM atstovų pranešime.
Teigiama, jog toks sprendimas leistų pakeisti įprastines vartotojų instrukcijas, kurios yra įprastos kiekviename automobilyje jau daugybę metų. Naujoji „General Motors“ galimybė leistų automobilių savininkams gauti informaciją kaip pasikeisti pradurtą padangą ar sužinoti ką reiškia viena ar kita šviečianti lemputė, indikuojanti, kad su transporto priemone kažkas negerai.
Negana to, manoma, kad dirbtinio intelekto sprendimas, kurį ketina panaudoti amerikiečių bendrovė, galės netgi užrezervuoti laiką, apsilankymui servise. Deja, tačiau GM kol kas neatskleidžia kaip galėtų būti pavadintas šis sprendimas, tačiau jo pristatymo tikimasi jau netolimoje ateityje.