Kinijos milžinė „Xiaomi“ yra puikiai žinoma dėl savo kuriamų išmaniųjų telefonų ar kitų smulkios elektronikos produktų, kurie yra populiarūs visame pasaulyje. Tačiau kompanijos vadovai jau kuris laikas planuoja žengti į visiškai naujus vandenius.
Kalbos apie „Xiaomi“ planus sukurti elektrinį automobilį sklando jau seniai, o galimai šios Kinijos milžinės modelis buvo pastebėtas ir šalies gatvėse. Tačiau bendrovė nuolat ieško ir sprendimų, kurie pagerintų tam tikras elektromobilių savybes, o nemažas dėmesys yra skiriamas ir baterijoms. Ir, panašu, „Xiaomi“ pasiekė tikrą proveržį.
Kaip ir dauguma technologijų kompanijų šiais laikais, „Xiaomi“ taip pat kuria kieto būvio baterijas, kurios gali būti naudojamos mobiliesiems įrenginiams, o taip pat ir elektriniams automobiliams. Kinijos milžinės atstovų teigimu, jiems pavyko pasiekti didžiulį proveržį bei pasiekti net 1000 Wh/l energijos tankį, kas yra dvigubai daugiau nei įprastai.
Naujoji technologija galėtų išspręsti daugybę problemų, kurios nuolat kamuoja šiuolaikines ličio baterijas. Be geresnio energijos tankio, kieto būvio akumuliatoriai taip pat geriau veikia žemoje temperatūroje. „Xiaomi“ atstovų teigimu, esant -20 laipsnių temperatūrai, naujųjų baterijų efektyvumas pagerėjo 20 proc., lyginant su ankstesniais rezultatais. Negana to, tokio tipo akumuliatoriai yra gerokai saugesni, nes atsiradus pažeidimams – nesprogsta.
Pranešama ir tai, jog „Xiaomi“ inžinieriams pavyko pagerinti ir šių baterijų ilgaamžiškumą, o tai nulėmė teigiamo elektrodo padengimas kieto elektrolito keramika. Pažymima, kad tokį sprendimą „Xiaomi“ jau yra išbandžiusi, tačiau ne automobiliuose, o telefonuose. „Xiaomi 13“ modelio prototipas turėjo tokio tipo bateriją su 6 000 mAh talpa.
Kaip bebūtų, sukurti sprendimus yra viena, o juos paruošti masinei gamybai – visai kas kita. „Xiaomi“ dar laukia nemažai darbo, siekiant optimizuoti savo sprendimus bei jų gamybos išlaidas. Tačiau jei Kinijos milžinė ir toliau išlaikys tokį darbinį tempą, kokį demonstruoja pastaruoju metu, artimiausiais metais galime pamatyti bendrovės sukurtą elektromobilį, kuris naudotų būtent kieto būvio akumuliatorius.
Priminsime, kad dar 2021 metų pabaigoje, „Xiaomi“ atstovai užregistravo naują kompaniją, kuri yra skirta būtent automobilių sektoriui. Naujasis padalinys veiks po „Xiaomi EV, Inc.“ vardu, o šios bendrovės kapitalas siekia 1,55 mlrd. JAV dolerių. Tų pačių metų kovo mėnesį, „Xiaomi“ atstovai skelbė, kad per ateinančius 10 metų planuojama investuoti daugiau nei 10 mlrd. JAV dolerių į naująjį verslą.