Automobilių rinkoje jau kuris laikas vyksta elektrifikacijos procesas. Daugelis gamintojų skelbia datas, iki kada ketinama atsisakyti vidaus degimo variklių, o taip pat pristato ir vis daugiau elektromobilių. Pastaruoju metu situacija tapo dar įdomesnė, nes šios transporto priemonės pradėjo kovoti dėl įvairiausių rekordų.
Dar praėjusiais metais rašėme, jog „Rimac“ sukurtas elektrinis automobilis „Nevera“ užfiksavo įspūdingą greičio rekordą, kuomet pasiekė 412 kilometrų per valandą greitį. Tačiau visa tai jau tik atsiminimai istorijos vadovėliuose apie elektromobilius. Šį rekordą pagerino „Pininfarina Battista“, o dabar fiksuojama ir dar daugiau rekordinių pasiekimų.
Elektrinis superautomobilis buvo nugabentas į Indijoje esantį „Natrax“ testavimų centrą, kur buvo pasiekta keletas įspūdingų rezultatų. Skelbiama, jog „Pininfarina Battista“ ketvirtį mylios įveikė vos per 8,55 sekundės, o pusės mylios distanciją praskriejo per 13,38 sekundės. Nesunku nuspėti, jog šis elektromobilis tapo greičiausiai įsibėgėjančia transporto priemone pasaulyje, kuri yra gaminama pardavimui. Tačiau tai dar ne viskas.
„Pininfarina Battista“ elektromobilis tapo ir greičiausiu automobiliu, kuris kada nors važiavo Indijoje, o užfiksuotas didžiausias greitis siekia net 358,03 km/h. Skelbiama ir tai, jog šis italų šedevras nuo 0 iki 300 km/h greičio įsibėgėjo vos per 10,5 sekundės, o tai yra dar vienas rekordas. Atrodo, kad keturi rekordai per vieną dieną – puikus pasiekimas. Tačiau ir tai nebuvo pabaiga.
Prie šio superautomobilio sėdo „Autocar India“ atstovė Renuka Kirpalani, kuri užfiksavo 357,1 km/h, o toks rezultatas leido jai tapti greičiausia pasaulyje moterimi iš Indijos už automobilio vairo.
Elektromobilis „Pininfarina Battista“ yra tarsi brolis dvynys anksčiau minėtam „Rimac Nevera“ modeliui. Abu šie automobiliai dalinasi kone identiškomis savybėmis - važiuoklė, pavarų dėžė, akumuliatorius ir visa tai valdanti technologija. Tačiau akivaizdu, jog „Battista“ yra gerokai dailiau atrodantis variantas.
„Battista“ naudoja kitokią pakabos sąranką nei „Nevera“ ir, matyt, yra tam tikrų akumuliatoriaus išdėstymo skirtumų, tačiau šios detalės yra labai saugomos. Tačiau kai du automobiliai dalijasi jėgos agregatu ir važiuokle, o vieno iš jų atstumas yra beveik 10 proc. didesnis nei kito, atsakymas yra efektyvumas. Šis efektyvumas priklauso nuo aerodinamikos ir galios valdymo.