Automobilių rinkoje per pastaruosius keletą metų įvyko nemažai pokyčių. Vis daugiau populiarumo sulaukia elektromobiliai, o daugelis gamintojų jau dabar orientuojasi būtent į tokius automobilius. Svarų žodį pagaliau tarė ir „Nissan“ vadovai.
Japonijos automobilių milžinė „Nissan“ itin sėkmingai debiutavo elektrinių automobilių rinkoje, tačiau per pastaruosius metus užleido savo pozicijas konkurentams. Tačiau situacija jau netrukus gali pasikeisti. Bendrovės vadovai paskelbė apie atnaujintą elektrifikacijos planą, o jame – 27 elektriniai automobiliai iki 2030 metų.
Pranešama, jog 19 iš jų bus visiškai elektriniai modeliai, o likusieji – įkraunami hibridai. Verta pastebėti ir tai, kad dar 2021 metais pristatytame plane šis skaičius buvo keturiais modeliais mažesnis. Nors bendrovė kol kas nesidalina jokia oficialia informacija apie naujus elektromobilius, tačiau jau dabar yra žinomi kai kurie „Nissan“ planai.
Jau yra žinoma, jog Japonijos milžinė ketina pristatyti trečios kartos „Leaf“ modelį, tačiau tai nebebus penkių durų hečbekas. „Nissan“ šį kultinį modelį ketina paversti krosoveriu. Kompanijos vadovai taip pat turėtų pristatyti ir elektrinį „Micra“ modelį. Šis bus glaudžiai susijęs su būsimu „Renault 5“ ir abu dalinsis dauguma pagrindinių komponentų.
„Nissan“ jau netrukus turėtų pristatyti ir elektrinius „Juke“ bei „Qashqai“ modelius. Pranešama ir apie visiškai elektrinio „e-power X-Trail“ modelio versiją, kuri turėtų debiutuoti 2025 – 2027 metais. Japonai taip pat ketina pasiūlyti nedidelį miesto automobilį, kuris būtų skirtas Pietų Afrikos rinkai, o specialią naujieną bendrovė paruošusi ir Kinijos rinkai, kurios pristatymas numatytas 2024 metais.
„Nissan“ teigimu, atnaujinta strategija yra tiesiog atsakas į besikeičiančius klientų reikalavimus. Tai, kas vyksta iš tikrųjų, yra bendrovės atnaujinto bendradarbiavimo su „Renault“ ir supratimo, kad perėjimas prie elektrinio transporto vyksta daug greičiau, nei prognozavo bendrovė, rezultatas.
Pranešama, jog „Nissan“ tikisi gerokai sumažinti automobilių su vidaus degimo varikliais pardavimus. Kompanijos vadovai neslepia tikslų, jog iki 2026 metų elektromobilių pardavimai sieks maždaug 44 proc. Tiesa, Europoje gamintojas turi itin ambicingų tikslų – tikimasi, kad 98 proc. pardavimų sudarys elektromobiliai bei įkraunami hibridai.