Išmaniųjų laikrodžių bei apyrankių populiarumas vis dar auga. Šios rinkos augimas fiksuojamas jau ne vienerius metus, ne išimtis ir 2022 metai.
Remiantis naujausia informacija, išmaniųjų laikrodžių pardavimai ir vėl augo 2022 metais, kas leido užfiksuoti 12 proc. didesnius pardavimus nei 2021 metais. Tiesa, nors pirmieji trys metų ketvirčiai buvo itin sėkmingi, tačiau paskutiniojo ketvirčio metu pardavimai kiek sulėtėjo, skelbia „Counterpoint Research“.
Kaip jau tapo įprasta, daugiausiai dėvimųjų įrenginių ir toliau parduoda JAV technologijų milžinė „Apple“, kuri pernai pelnė 34,1 proc. visos rinkos. Lyginant su 2021 metais, šios kompanijos rinkos dalis išaugo 1,5 proc. Tačiau dar įspūdingesnis skaičius slepiasi už bendrovės pelno. Skelbiama, jog „Apple“ sugeneruoja net 60 proc. viso šios rinkos pelno, kas yra rekordinis rezultatas. Specialistai pažymi, kad tokią sėkmę lemia sėkmingas naujausių bendrovės produktų debiutas.
Antroje vietoje tarp populiariausių laikrodžių gamintojų – „Samsung“. Pernai bendrovė pardavė 12 proc. daugiau dėvimųjų įrenginių bei pelnė 9,8 proc. visos rinkos. Tiesa, nors pardavimai ir išaugo, tačiau rinkos dalis išliko nepakitusi, lyginant su 2021 metais. Trečioje pozicijoje – „Huawei“.
Kinijos kompanija užėmė 6,7 proc. rinkos ir nors išmaniųjų telefonų pardavimai stipriai kenčia nuo JAV pritaikytų sankcijų, tačiau laikrodžių bei apyrankių pardavimams, panašu, tai didelės įtakos neturi. Ketvirtoje vietoje rikiuojasi „Noise“, o penketuką užbaigia „Fire Boltt“. Šios dvi Indijos bendrovės dar 2021 metais nepateko tarp didžiausių gamintojų, o pernai sugebėjo užfiksuoti puikius rezultatus.
Tarp populiariausių išmaniųjų laikrodžių gamintojų patenka ir „Garmin“ bei „Amazfit“. Abi šios bendrovės pelnė po 4 proc. rinkos.
Verta pastebėti ir tai, jog pirkėjai daugiausiai perka laikrodžius, kurių kaina siekia iki 100 eurų. Šis segmentas sudarė 35 proc. visų dėvimųjų įrenginių pardavimų. Tiesa, ekspertai pastebi, kad auga ir aukščiausios klasės įrenginių pardavimai. Produktai, kurie kainuoja daugiau nei 400 eurų buvo perkama 125 proc. dažniau nei 2021 metais.