Automobilių rinkoje per pastaruosius keletą metų įvyko nemažai pokyčių. Vis daugiau populiarumo sulaukia elektromobiliai, o daugelis gamintojų jau dabar orientuojasi būtent į tokius automobilius. Žinoma, vis labiau populiarėja ir Kinijos bendrovės, kurių stipriai prisibijo didieji gamintojai iš Europos.
Kinijos automobilių gamintojas „Feifan“, kuris dar žinomas kaip „Rising Auto“, pristatė naują penkių vietų „Feifan F7“ elektromobilį, kuris prekyboje pasirodys jau kovo pabaigoje. Dėmesio vertas elektrinis automobilis bus parduodamas už maždaug 38 tūkst. eurų, tačiau tai ne vienintelis jo privalumas. Gamintojas visiems pirkėjams žada ir nemokamą jo įkrovimą arba baterijos keitimą, tačiau tam yra viena sąlyga – per metus baterijos sąnaudos negali viršyti 1500 kWh.
Naujasis „Feifan F7“ elektromobilis bus aprūpintas ir „Rising Pilot ADAS“ sistema, kurią dažniausiai reikia įsigyti atskirai, tačiau su šiuo modeliu ji bus siūloma net ir bazinėje komplektacijoje. Ją sudaro 32 sensoriai, LiDAR ir 4D aukštos raiškos radaras, o visai tai yra kombinuojama su kameromis tam, kad užtikrinti žymiai saugesnį vairavimo asistavimą kelyje.
Pranešama, kad šis elektrinis automobilis turės dvi skirtingas versijas – viena iš jų aprūpinta vienu, o kita – dviem elektriniais varikliais. Priekiniais ratais varoma versija turi 250 kW didžiausią galią ir 450 Nm sukimo momentą, kurio pakanka 0–100 km/h greičiui įsibėgėti vos per 5,7 sekundės. AWD priekinėje ašyje įmontuotas 150 kW elektrinis variklis, kuris padidina bendrą sukimo momentą iki 700 Nm ir nuo 0–100 km/h greitį pasiekia per 3,7 sekundės.
Vieno variklio versija bus gaminama su LFP akumuliatoriais, kas leis įveikti maždaug 600 kilometrų atstumą, o AWD versija yra su trijų dalių baterijomis, kurios leis įveikti maždaug 666 kilometrus. Tiesa, šie skaičiavimai paremti CLTC standartu, kas leidžia daryti prielaidą, kad realus nuvažiuojamas atstumas bus 10-20 proc. mažesnis nei pateikiami skaičiai. Verta pastebėti, kad gamintojas neatskleidžia tikslių baterijos talpos duomenų, kas yra ganėtinai keistas sprendimas.
„Feifan F7“ interjeras aprūpintas įvairiais išmaniais sprendimais. Visų pirma, galima paminėti 2 kvadratinių metrų stiklinį stogą, o priekinėje automobilio dalyje – trigubas ekranas, kuris bendrai yra 41 colių įstrižainės. Čia rasime „Qualcomm Snapdragon 8155“ procesorių, kuris rūpinasi kontrolinės panelės veikimu. Elektromobilis taip pat turi 16 garsiakalbių bei didžiulę bagažinę, kurios tūris siekia 466 litrus. Sėdynės taip pat atrodo patogios, o dėl 3 metrų ratų bazės priekyje ir gale yra daug vietos kojoms.
Kaip jau minėjome, šis elektromobilis pirkėjams yra siūlomas vos už 38 tūkst. eurų, tačiau tai ne vienintelis jo privalumas. Gamintojas visiems pirkėjams žada ir nemokamą jo įkrovimą arba baterijos keitimą, tačiau tam yra viena sąlyga – per metus baterijos sąnaudos negali viršyti 1500 kWh.