Automobilių rinka kinta ir šiai dienai daugybės dėmesio susilaukia elektromobiliai. Elektriniais varikliais aprūpintos transporto priemonės tampa daugelio gamintojų prioritetu, o prie jų gamybos pereina vis daugiau bendrovių. Tokį žingsnį jau kuris laikas planuoja ir „Ferrari“.
Italijos automobilių gamintojas „Ferrari“ jau yra paskelbęs, kad pirmasis bendrovės elektrinis automobilis debiutuos 2025 metais, o tai turėtų būti „SF90 Stradale“ modelis. Iki šio elektromobilio pristatymo liko dar keletas metų, o dabar pasirodė įdomios informacijos, kuri galimai susijusi ir su šiuo kompanijos kūriniu.
Internete pasirodė „Ferrari“ pateiktų patentų informacija, kuris atskleidžia, jog bendrovės elektriniai superautomobiliai gali pasižymėti išskirtiniu variklio garsu, kuris bus sukuriamas pasitelkiant naują stiprintuvų sistemą. Patente pateikiama medžiaga apie specialų garso atkūrimo įrenginį, kuris turėtų būti susijęs su elektriniu transporto priemonių varikliu.
Įprastai, elektriniai automobiliai neskleidžia beveik jokio garso, tačiau italų užpatentuota technologija šią nusistovėjusią tvarką kiek pakeistų. Skelbiama, jog „Ferrari“ sprendimas leistų sustiprinti vieno ar kelių elektrinių variklių garsą, kuris būtų nukreipiamas į automobilio galinę dalį. Kad bendrovė ieško tokių sprendimų neturėtų labai stebinti, mat „Ferrari“ generalinius direktorius Benedetto Vigna dar praėjusių metų birželį pažymėjo, jog variklio garsas yra vienas iš kompanijos charakterio simbolių.
Niekam ne paslaptis, jog kiekvienas variklis skleidžia skirtingą garsą, o B.Vigna pažymėjo, kad tokią savybę išsaugos ir elektriniai „Ferrari“ automobiliai. Pastarojo teigimu, jie turės išskirtinį variklio riaumojimą. Tiesa, nutekėjusią patentų informaciją italai komentuoti atsisakė, skelbia „Bloomberg News“.
„Sėkminga garso atkūrimo technologija galėtų šiek tiek kompensuoti variklio garso praradimą“, – teigiama bendrovės, kuri atlieka elektrifikavimo tyrimus pranešime.
Deja, tačiau kol kas nėra pateikiama daugiau informacijos apie „Ferrari“ kuriamą sprendimą, tačiau abejoti neverta – 2025 metais italai tikrai nustebins daugelį. Verta pastebėti ir tai, jog bendrovė yra išsikėlusi tikslą, kuris šiai dienai atrodo itin optimistiškai.
Kiek anksčiau buvo teigiama, kad iki 2030 metų net 40 proc. bendrovės asortimento sudarys būtent elektriniais varikliais aprūpinti modeliai, o vidaus degimo variklius naudos vos 20 proc. produkcijos. Likusiąją dalį „Ferrari“ ketina užpildyti hibridinėmis transporto priemonėmis.