Perėjimas prie elektrinių transporto priemonių visai VW grupei iki šiol vyko ganėtinai sklandžiai. Nors kiti pramonės lyderiai, tokie kaip „Toyota“, dvejojo dėl įsipareigojimo BEVS, „Volkswagen“ atstovai vienareikšmiškai mano, kad elektromobiliai – transporto priemonių pramonės ateitis.
VW grupei priklausantis prekinis ženklas „Audi“ nusprendė dar labiau paspartinti perėjimą prie tik elektrinių automobilių gamybos, o naujasis bendrovės planas atrodo itin ambicingas. Pranešama, jog Vokietijos kompanija jau nuo 2026 metų gamins tik elektromobilius, o taip pat tai bus paskutiniai metai, kuomet ketinama pristatyti ne elektrinį automobilį.
Negana to, jau 2033 metais „Audi“ ketina visiškai sustabdyti vidaus degimo varikliais aprūpintų transporto priemonių gamybą. Verta pastebėti ir tai, jog užuot investavusi į naujų gamyklų statybą, „Audi“ ėmėsi milžiniškų pokyčių vykdymo – visas savo gamybos vietas pertvarkė taip, kad ne tik būtų gaminami elektromobiliai, bet tuo pat metu jie taptų neutralūs. Bendrovė vis sparčiau juda link savo tvarumo planų, akcentuodama ekonominius, ekologinius ir socialinius aspektus.
„Audi“ atsakas į dabartinius pasaulinius pokyčius ir didėjančią elektromobilių paklausą bei pastangas siekti nulinės emisijos ateities yra tai, ką bendrovė vadina „360factory“. Ateities gamyklos, varomos atsinaujinančia energija, išskiriančios nulinės emisijos ir neutralizuojant anglies dioksidą, pasiūlys geriausią darbo aplinką darbuotojams ir ne tik neturės jokios įtakos jų aplinkai, bet ir rems vietos plėtrą įvairiais lygmenimis.
Negana to, bendrovė investavo 500 mln. eurų tam, jog visi juos darbuotojai įgytų tinkamą kvalifikaciją dirbant naujose, aukštųjų technologijų, gamyklose. Jau dabar kai kuriose „Audi“ gamyklose gaminami tik elektromobiliai, o kitąmet pokyčių sulauks ir garsusis, Ingolštate esantis, fabrikas, kur prasidės „Audi Q6 e-tron“ gamyba. Skelbiama, jog iki 2029 metų visos jos pasaulinės gamyklos gamins elektromobilius – bent po vieną modelį.
Bendrovė deda daug pastangų, kad supaprastintų savo automobilių projektavimo ir gamybos procesus. „Audi“ siekia perpus sumažinti pasaulines gamybos sąnaudas iki 2033 metų, o tai yra didžiulis tikslas. Skelbiama, jog gamintojas visiškai atnaujins savo IT infrastruktūrą ir brangius pramoninius kompiuterius pakeis „Edge Cloud 4 Production“ platforma, kuri naudoja vietinius serverius, o ne atskiras darbo vietas. Virtualus surinkimo planavimas bus pristatytas tarp daugelio kitų materialinių išteklių taupymo priemonių.
Akivaizdu, jog „Audi“ turi labai ambicingus planus ir labai trumpus terminus jiems įgyvendinti, tačiau bendrovė jau pradėjo jų įgyvendinimą. Visada smagu matyti automobilių gamintoją, kuris ne tik pereina prie naujo produkto vien todėl, kad jo reikalauja klientai, bet ir tokį, kuris pritaiko visą savo verslo modelį, kad jis atitiktų naujausius standartus. Tai rodo, kad „Audi“ iš tikrųjų tiki pokyčiais, o įmonė supranta, kad elektromobiliai nėra tik mada. Automobilių gamintojai turi keistis kartu su savo gaminiais, kad pasiektų nulinės emisijos ateitį.