Automobilių rinka Europoje jau visai netrukus pasikeis visiškai. Europos parlamento ir Europos Vadovų Tarybos (EVT) preliminariame susitarime numatoma, kad jau nuo 2035 metų bus uždrausta naujų automobilių gamyba su vidaus degimo varikliais gamyba. Prie to, jau dabar, prisitaikyti bando ir daugelis gamintojų.
„Mercedes-Benz“ jau anksčiau paskelbė apie savo planus iki šio dešimtmečio pabaigos pereiti tik prie elektrinių transporto priemonių gamybos, tačiau jau dabar artėjama prie užsibrėžto tikslo. Automobilių gamintojas pasidalijo savo jėgos agregatų ir akumuliatorių gamybos tinklu visame pasaulyje, o tai leido pademonstruoti bendrovės galimybes prisitaikyti prie naujų rinkos standartų.
Ir nors „Mercedes“ pamažu juda prie visiško elektrifikavimosi, tačiau ne viską įmanoma įgyvendinti jau dabar. Bendrovės atstovų teigimu, visiškas perėjimas prie elektrinių automobilių gamybos bus įmanomas tik tuomet, kuomet rinkoje bus tam tinkamos sąlygos.
Verta pastebėti, jog daugelis „Mercedes“ automobilių gamyklų buvo pertvarkytos bei aprūpintos naujausiais įrankiais, skirtais būsimų elektromobilių platformų akumuliatoriams, jėgos pavaroms ir ašims gaminti. Skelbiama, kad daugelyje fabrikų tokia gamyba prasidės jau 2024 metais. Žemiau pateikiamoje iliustracijoje galite peržiūrėti senas ir naujas bendrovės gamyklas, kurios sudaro naująjį „Mercedes“ elektromobilių gamybos tinklą.
Jėgos agregatų gamyba yra ypač įdomi, nes ji vykdoma 14 vietų trijuose žemynuose, iš kurių viena yra Kuppenheimas, kur „Mercedes“ planuoja statyti akumuliatorių perdirbimo įmonę. Kaip bebūtų, tai tik pusė plano. Perėjimas prie visiškai elektrinių automobilių gamybos pareikalaus ne tik laiko, bet ir dar daugiau išteklių, susijusių su patalpų pertvarkymu, naujo ir esamo personalo mokymu, logistika, tyrimais ir pan.
„Mercedes“ apskaičiavo, kad iki 2025 metų maždaug pusė visame pasaulyje parduodamų vienetų bus arba EV, arba PHEV, todėl ir hibridinių variklių gamyba artimiausiu metu neturėtų sumažėti.