„Bloomberg“ rašo, kad „Apple“ sumažino savo būsimos elektrinės transporto priemonės autonomijos lygį, šis automobilis turėjo būti be vairo ir pedalų, o kelyje turėjo būti visiškai savarankiškas. Automobilyje taip pat turėjo būti į vidų nukreiptos sėdynės.
Asociatyvi nuotr.
Tačiau kuriant visiškai autonomišką 5 lygio transporto priemonę vis dar kyla pernelyg daug techninių, teisinių ir reguliavimo problemų. Todėl „Apple“ automobilio autonominiai vairavimo gebėjimai bus sumažinti. Elektromobilyje bus vairas, pedalai ir įprastos sėdynės, o visiškai autonominėmis galimybėmis jis galės naudotis tik važiuodamas greitkeliais. Tokiais atvejais naudotojai galės žaisti žaidimus ar žiūrėti vaizdo įrašus, tačiau važiuodami miesto gatvėmis ar esant nepalankioms oro sąlygoms jie turės perimti vairavimo pareigas.
„Apple“ tikisi, kad šios savavaldžio vairavimo galimybės pirmiausia bus pradėtos naudoti Šiaurės Amerikoje, o laikui bėgant atsiras ir kitose vietovėse. Bendrovė taip pat svarsto galimybę įrengti nuotolinį valdymo centrą, kuris padėtų vairuotojams ir nuotoliniu būdu valdytų automobilį kritiniais atvejais. „Apple“ taip pat gali pasiūlyti savo draudimą pirkėjams.
Pirmąjį savo automobilį „Apple“ ketino pardavinėti už 120 000 JAV dolerių, tačiau dabar siekia, kad jo kaina būtų apie 100 000 JAV dolerių, o tai leistų jam varžytis su „Tesla Model S“. „Apple“ vis dar ieško projekto partnerio: vienintelės rimtos derybos vyko su „Volkswagen“ prieš daugelį metų.
Kol išvysime „Apple“ automobilį, praeis keleri metai. Net jo dizainas bus baigtas kurti tik kitais metais, o jo funkcijų sąrašas turėtų pasirodyti 2024 m. Kadangi bandymai turėtų prasidėti 2025 m., „iCar“, arba kaip jį pavadins „Apple“, galėtume tikėtis kažkur 2026 m.