Prancūzijos automobilių gamintojas „Peugeot“ yra pristatęs gausybę įvairiausių transporto priemonių, o kai kurie iš jų, atrodo, niekada neišeis iš mados. Tačiau tai ką kinai padarė iš 2014 metų modelio – nustebins daugelį.
2014 metais išleistas „Peugeot 408“ buvo išties geras automobilis. Nors jis neturėjo jokių išskirtinių savybių, tačiau buvo patikima transporto priemonė. Automobilyje daug vietos, jis buvo patogus kaip sofa, buvo tylus ir nuvertėjo greičiau nei „Twitter“ darbo jėga. Šiai dienai galite nusipirkti 2 metų modelį, nuvažiavusį mažiau nei 50 000 km už mažiau nei pusę pradinės kainos.
Nepaisant to, „Peugeot 408“ nesulaukė didelio populiarumo, vėliau buvo atnaujintas, o dar vieno atnaujinimo jis sulaukė ir dabar. „Dongfeng Fukang ES600“ išties yra tas pats 408 modelis, bent jau techniškai, tačiau kinai čia atliko nemažai pakeitimų. 23 tūkst. eurų kainuojantis automobilis pasiūlys ne tik elektrinį variklį, tačiau ir keičiamas baterijas. Štai ką su „Peugeot“ produktu padarė kinai.
„Fukang“ yra prekės ženklas, priklausantis bendrai „Dongfeng-Citroen“ įmonei, kuri buvo įkurta PSA ir „Dongfeng“ dar 1992 metais. Anksčiau „Fukang“ užduotis būdavo pristatyti „Citroen“ automobilius Kinijos rinkoje, tačiau pastaruoju metu pardavimai nėra tokie įspūdingi – spalį su „Citroen“ parduota vos 5627 automobiliai.
Kalbant apie „Fukang“ naujieną – elektromobilio eksterjeras išliko nepakitęs, tačiau čia neliko jokių „Peugeot“ ženklų. Tiesa, su interjeru nebuvo persistengta ir čia vis dar galime matyti prancūzų įmonės logotipą ant vairo. Tačiau kitos detalės pakito – įmontuotas naujas, didelis, ekranas. Pranešama, kad elektrinis automobilis gali įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/h greičio per 10,7 sekundės, o baterijos talpa siekia 51 kWh.
Remiantis CTLC skaičiavimais, su pilnu įkrovimu galima nuvažiuoti 410 kilometrų. Tiesa, gamintojas siūlo ir modelį, kuris turės didesnę bateriją. 53,6 kWh talpos akumuliatorius pasiūlys 430 kilometrų nuvažiuojamą atstumą. Bene pati įdomiausi dalis – galimybė keisti baterijas. Skelbiama, jog šis „Fukang ES600“ modelis Kinijoje galės naudoti EVOGO įkrovimo tinklą, kuris leis pakeisti šio elektromobilio bateriją.
Akivaizdu, kad kinai nestokoja išradingumo, o 8 metų senumo „Peugeot“ atnaujinimas – tik dar vienas puikus to pavyzdys. Tikriausiai sunku būtų rasti pigesnį variantą, kuris už 23 tūkst. eurų leistų įveikti 400 ar daugiau kilometrų.