Automobilių rinkoje per pastaruosius keletą metų įvyko nemažai pokyčių. Vis daugiau populiarumo sulaukia elektrinės transporto priemonės, o daugelis gamintojų jau dabar orientuojasi būtent į tokius automobilius. Žinoma, vis labiau populiarėja ir Kinijos bendrovės, kurios savo produktus atgabena ir į Europą.
Kinijos kompanijos „Geely“ dukterinė bendrovė „Geometry“ pristatė du naujus elektromobilius – tai vidutinio dydžio visureigį M6, o taip pat ir elektrinį sedaną G6. Į elektromobilius orientuotas „Geely“ prekinis ženklas šiuose automobiliuose pademonstravo ir pirmuosius bendradarbiavimo su „Huawei“ rezultatus – transporto priemonės valdomos su „HarmonyOS“ operacine sistema.
„Huawei“ sukurta operacinė sistema užtikrina sklandų ir greitą išmaniojo telefono prisijungimą prie naujųjų automobilių. Programinė įranga siūlo patobulintą telefono integracija su „Geometry“ pristatytomis transporto priemones, kurios tampa tarsi išmaniojo telefono plėtiniu. Ir nors tai neatrodo kaip didžiulė naujovė, tačiau realybėje yra kiek kitaip.
Maršruto planavimas namuose ir įšokimas į automobilį automatiškai suaktyvina palydovinę navigaciją transporto priemonėje, nereikalaujant jokių papildomų veiksmų. Ir tai tik viena iš daugybės panašių funkcijų, kurios gerokai palengvins naujųjų „Geometry“ automobilių valdymą ir suteiks daugybę pranašumą prieš konkurentus.
Skelbiama, jog naujasis „Geometry G6“ sedanas bus siūlomas dviejų skirtingų versijų – standartinis modelis turės 53 kWh talpos baterijos, o antroji versija bus aprūpinta 70 kWh akumuliatoriumi. Remiantis CLTC duomenimis, didesnės talpos baterija aprūpintas elektromobilis įveiks maždaug 620 kilometrų, o standartinio modelio nuvažiuojamas atstumas bus apie 480 kilometrų.
Naujasis „G6“ modelis kainuos nuo maždaug 20 tūkst. eurų, o 70 kWh baterijomis aprūpintą variantą bus galima įsigyti nuo 24 tūkst. eurų.
Naujasis „Geometry M6“ visureigis pasiūlys analogiškos talpos baterijas, o su jomis įveikiamas atstumas sieks 450 bei 580 kilometrų, jeigu bus pasirinktas talpesnį akumuliatorių turintis variantas. Įdomu tai, jog dukterinė „Geely“ bendrovė šį elektrinį SUV siūlys už tokią pačią kainą kaip ir „G6“ sedaną. Tai reiškia – 20 tūkst. eurų už standartinį bei 24 tūkst. eurų už talpesnės baterijos modelį.
Panašumai tuo nesibaigia – tiek „Geometry G6“, tiek M6 naudoja tuos pačius jėgos agregatus ir turi identiškus našumo rodiklius. Abiejuose automobiliuose naudojamas elektros variklis turi 150 kW galios ir 310 Nm sukimo momentą. Abu automobiliai nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja vos per 6,9 sekundės ir abu pasiekia 150 km/h maksimalų greitį.
Verta pastebėti ir tai, jog „Geometry“ pastaruoju metu demonstravo puikius pardavimų rezultatus. Šiemet bendrovė jau pardavė daugiau nei 116 tūkst. elektrinių automobilių, o vien spalio mėnesį šis skaičius siekė 12,5 tūkst. pristatytų transporto priemonių.