Automobilių gamintoja „Nissan“ nusitaikė į bene svarbiausią automobilių segmentą Japonijoje. Kompanijos vadovai dar gegužės mėnesį pristatė naująjį „Nissan Sakura“ elektromobilį, kuris sulaukė didžiulio susidomėjimo.
Naujasis „Nissan“ mažylis tapo toks populiarus, jog Japonijos automobilių gamintoja yra priversta stabdyti naujų užsakymų priėmimą. Vietinėje rinkoje užsisakyti naujojo „Sakura“ modelio nebepavyks, o to priežastis – gamintojas nebegali pasakyti kada pavyktų pristatyti šias transporto priemones pirkėjams.
Dar visai neseniai, „Nissan“ buvo paskelbusi, kad šio itin kompaktiško miesto automobilio gali tekti laukti net metus. Tačiau dabar laukimo laikas yra dar sunkiau prognozuojamas, o būtent tai ir paskatino gamintoją imtis tokio netikėto veiksmo. Kaip jau minėjome, šis elektromobilis buvo pristatytas dar gegužės mėnesį, o jau liepą jo pardavimai siekė 23 tūkst. vienetų.
Akivaizdu, jog „Nissan“ vadovai nesitikėjo tokios sėkmės. Dabar bendrovei tenka kita didžiulė užduotis – surasti galimybių padidinti gamybos apimtis tam, kad pavyktų patenkinti milžinišką rinkos poreikį. Žinoma, šioje situacijoje buvo įvardintas ir pasaulinis lustų trūkumas, kuris tapo viena iš svarbiausių priežasčių, nulėmusių ilgą laukimo laiką. Tokią informaciją patvirtino „Nissan“ atstovas, kalbėdamas su „Reuters“ žurnalistais.
Kaip jau minėjome, „Nissan Sakura“ yra nedidelis miesto automobilis, kuris aprūpintas 47 kW elektriniu varikliu bei 20 kWh talpos baterija. Gamintojo teigimu, su šia transporto priemone galima įveikti maždaug 180 kilometrų. Japonijoje šio elektromobilio kaina siekia vos 14 tūkst. eurų.