Niekam ne paslaptis, jog didžiosios technologijų kompanijos, tokios kaip „Google“, „Microsoft“ ar „Apple“, turi nemenką pranašumą prieš mažesnes bendroves. Jeigu didieji žaidėjai užsimano – jie gali įsigyti bet kurią norimą įmonę ir pan. Tokiu pranašumu ir vėl ketina pasinaudoti „Google“.
JAV technologijų milžinė artimiausiu metu turėtų pristatyti „Pixel Watch“ išmanųjį laikrodį, kuris padėtų „Google“ įsitvirtinti dėvimųjų įrenginių rinkoje. Tačiau reikėtų nepamiršti, jog paieškos gigantė ne taip ir seniai įsigijo „Fitbit“ prekinį ženklą. Pastarasis, žinoma, kuria būtent išmaniuosius laikrodžius ir apyrankes.
Po sandorio bendrovė pervadino jį į „Fitbit by Google“. Tačiau nuo įsigijimo nedaug kas pasikeitė. Naudotojai vis dar gali naudoti savo įprastas paskyras naujiems įrenginiams ir paslaugoms. Tačiau tai pasikeis dar šiemet, mat „Google“ pradės griežtinti reikalavimus.
Bendrovės išmaniųjų laikrodžių puslapis sulaukė atnaujinimo, o ten lankytojus pasitinka kiek netikėtos naujienos. Pranešama, kad nuo 2023 metų daugeliui „Fitbit“ produktų savininkų bus būtina susieti savo įrenginį su „Google“ paskyra. Tai bus reikalinga norinti užregistruoti naują „Fitbit“ laikrodį, o taip pat ir aktyvuojant naujas galimybes. „Google“ neabejotinai stengiasi, kad vartotojai suprastų, jog dabar jie yra „Google“ ekosistemos dalis.
Verta paminėti, kad po šių pokyčių bus pasiūlyta ir galimybė perkelti „Fitbit“ duomenis į „Google“ paskyras. Kitu atveju jie galės toliau naudotis esamais „Fitbit“ įrenginiais ir paslaugomis su „Fitbit“ paskyromis. Atsižvelgiant į tai, kad jie vis dar yra „palaikymo“ spektre. Kaip skelbiama pranešime, visi įrenginiai turės palaikymą iki 2025 metų pradžios.
„Google“ teigimu, jie neketina naudoti vartotojų duomenų savo interesams. Bendrovė laikysis įsipareigojimų, prisiimtų su pasaulinėmis reguliavimo institucijomis. Tai buvo būtina norint užbaigti „Fitbit“ įsigijimą.